Håller på att bli knasig...
Jag antar att jag har någon form av känslostörning eller relationsproblem eller vad man kan kalla det! Grejen är att jag tror inte att jag kan blir kär på riktigt! Jag blir förälskad i en grabb, vi dejtar ett tag, han kan va jättefin och helt underbar... men sen vill jag helt plötsligt inte mer! Har det varit en kanon kille så har jag ibland försökt att göra ett uppehåll och hoppats att det ska gå över, och sen prova igen, men det funkar inte! Jag har 2 samboförhållanden bakom mig och ett antal förhållanden på 2-4 månader så där. Jag tror att en del av problemet är att jag har lätt att få killar (menar inte att låta skrytig, men det är så), det känns som att jag bara hinner att tänka tanken att jag är intresserad så har han frågat ut mig! Skulle vilja kämpa lite någon gång... Vet inte VAD som skulle kunna få mig att hålla intresset vid liv mer än 2 månader!? Det här var väl okej när man va 20 men nu är jag snart 30 och håller på likadant. Är rädd att jag kommer att få tillbringa livet ensam och det vill jag inte!!
Någon annan som är lika knasig som jag!?