rygglös BH?
Var kan jag köpa en rygglös bh? (ej på internet!!) i stockholm..
hur fungerar dom egentligen? ;) måste man köpa en body-sak då? det vill jag inte... hmmm
hjälp!
Var kan jag köpa en rygglös bh? (ej på internet!!) i stockholm..
hur fungerar dom egentligen? ;) måste man köpa en body-sak då? det vill jag inte... hmmm
hjälp!
Jag funderar på att struna i Bh. Med tanke på det tjocka tyget upptill på min klänning så håller den allt på plats. Det finns däremot ett runt plåster att köpa på apoteket så att man kan dölja bröstvårtorna.
De går i kryx i ryggslutet och man knäpper på magen.
Hoppas att du förstår...
hmmm okej... *försöker se det framför sig*
kan man hitta dem i vanliga butiker som t.ex. H&M och Lindex och Twilfit?
jag tror att jag behöver ett litet lyft faktiskt.. :)
Lindex har någon variant för djupa urringningar vet jag. Finns i storlek upp till 85C tror jag det är. I färgerna svart/vit/hudfärgad.
Som Cassandra säger - man har nåt om magen som gör att bh-bandet i ryggen "dras nedåt".
Klisterbh (som bara är kupor som man klistrar på brösten) finns på Twilfit etc. Har inte testat själv men lär fungera upp till c-kupa. Inte vackert kanske men bara det funkar, så...
Hej
Jag har också sprungit stockholm runt efter en rygglös bh. Jag hittade billiga band på twilfit som man kan sätta på vilken bh som helst. Köpte och prövade stod ut i ungefär en halv dag sedan var min mage ill röd, då den skavde men är man händig kan man säkert klä in den på något vis så den inte skaver. Jag fick köpa rygguringad torsilett på bröllopsbutiken. Den funkar. Kolla på debenhams dom kanske har
Lycka till bello
Chantelle gör en bra rygglös BH. Den knäpps med ett band om magen vilket gör att ryggen blir väldigt djupt urringad. Den sitter ordentligt fast om bysten och glider inte runt. Bandet om magen skaver inte! Kostar ca 400 kr.
Chantelle finner du i de flesta underklädesaffärer.
Lycka Till
Det finns kupor och plåster på Twilfit för sådana klänningar som funkar hyfsat (!) ;)Kostar 190:- för kupor med 4 "tejpbitar". Jag har själv en klänning med djup urringning på ryggen så det får bli ett par sådana :)
Lindex har en bh som har genomskinlig gummibaksida precis i samma mateial som dom genomskinliga axelbanden. Vet inte om det är så hemskt snygtt, men ett tips i alla fall
tack för alla tips!
man vill inte ha något som skaver... nu blev jag lite orolig... :(
hur mkt kostar en sådan torsilett då? :)
Hej!!
Åhh ngn med samma problem.Jag kollade i helgen på en vit sådan fanns på både lindex,åhléns och h&m... kostade under 200 kr satt bra tyckte jag. Sitter den sämre kan du alltid be att dom lägger ett silikonband på din klänning då du ska sy upp om du inte gjort det än... brukar ingå i priset hos de flesta. Men då sitter det som berget! =)
Lycka till!
Kram
den här är det många som har tipsat om: www.sallyochsara.com/sallyampsarasunderbara/id29.html
Den finns tydligen att köpa på Debenhamns i Sthlm om du inte vill köpa från nätet
Sorry... Det ska vara den som heter "Ultimo"
Hailey, en vit torsilett eller en vit rygglös bh? :) känns det inte skumt att ha något på magen!? :)