• Hagabarna

    Några träffar i Göteborg?

    Hej!
    Finns det några träffar för oss som vill gifta oss men har sega karlar??? Vi kanske kan prata bröllop ändå och allt där till. Skulle gärna träffa lite nytt folk.
    Intressant???

  • Svar på tråden Några träffar i Göteborg?
  • Gossi

    Jag ska gifta mig i augusti och det känns som om det är långt bort iom att det än så länge är så kallt. Men det är ju snart bara några månader kvar och massor att planera och göra. Ja karlarna är lite tröga... Jag är på.

  • Hagabarna

    Hej Gossi!
    Jätteroligt. Hoppas vi blir några stycken,prata och kanske ta en öl på nån uteservering? Vem vet?
    Bor du i Göteborg?
    Jag bor i Stenungsund.
    Tjing Anna

  • Sus76

    Hej!
    Jag skall också gifta mig i augusti, känns ganska avlägset. Skulle kunna tänka mig att det vore trevligt att träffas och prata med andra som också gillar att "tjata" om bröllop. Tror mina kompisar börjar bli trötta på mig snart .

  • sommarvigsel

    Hej! Vilken kul idé. Jag bor i Mölndal och är gärna med på en bröllopsträff. Även jag ska gifta mig i augusti.
    /Maria

  • Maggi

    Hejsan go vänner!
    Är alltid intresserad av en träff. Har ni sätt att det finns en träfftråd!? Vi är ett gbg-gäng som träffas lite då och då! Häng på!

    KRAMAR Maggi
    Mail: magdalena.kjellander@bonetmail.com maila gärna. Kanske en träff imorgon redan!?

  • KUS

    Och i det gänget Maggi talar om finns även vi visa, redan gifta tjejer ;)

    //Ulrika

  • Delecta

    Jag vill också gärna vara med på en träff. Jag ska gifta mig i Juli, på styrsö, och träffar gärna andra blivande brudar! Jag kan hela tisdag från kl. 12, torsdag em/kväll eller fredag dag eller lördag. Vad sägs, Hagabarna och Gossi mfl? Och appropå sega karlar, det var min med... Men efter troget väntande och små hintar förstod han... Vi ses, hoppas jag.

  • Hagabarna

    Hej! Gu va kul!
    Jag kan tyvärr inte imorgon,lovat köra en väninna till sjukhuset. Nån annandag? Har ni barn? Jag har fyra, ni vet barnvakt,haha.Min SAMBO (ni fattar va,haha) jobbar vissa kvällar så ibland blir det lite svårt. Tänk att få skriva min man....hoppas vi hörs snart.
    tjing Anna

  • kea76

    Hej hopp!
    Jag hänger gärna med på en träff:D
    Jobbar till 17.00 men efter det så kan jag!

  • Sus76

    Vad kul! Många som verkar vara träff-sugna. Jag har det väl egentligen ganska körigt hela denna veckan tyvärr, men jag skulle tycka att det vore jättetrevligt med en träff! Om något blir bestämt får jag se om jag kan komma loss...annars får jag hänga på nästa gång .

  • West

    Precis som Maggi skrev - det finns en träfftråd för Göteborg!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m544522.html

    Klart man vill träffa fler!! Det finns en blandad kompott av folk som varit gifta ett tag, nygifta, snart gifta, skall gifta sig om ett tag och folk som inte har tanken alls på att gifta sig ännu på länge... :D

    Skutta in på den andra tråden och skriv något så blir det fikaträffar i massor! Finns nog ingen i den tråden som inte gillar att träffas och fika... Skriv "kaka" och alla är med! :D

    Hjärtligt välkomna och hänga på!

  • Maggi

    Okej! Vad sägs om fika imorgon!? Några intresserade!????

    Hör av er per mail eller här i tråden!

    *kramar i vårsolen*

  • Gift Anna

    *Känner mig träffad av KUS* :D

    Precis som Kea, West, Kus och Maggi säger ,vi gbg:are har ju en alldeles egen träfftråd!

    Vi som träffas är både gifta ,några som är på G snart och några som inte har de tankat´rna än

  • Sus76

    Vill bara säga att jag är tyvärr upptagen imorgon (hela denna veckan har varit otroligt körig) men jag hänger gärna på en annan gång!!

Svar på tråden Några träffar i Göteborg?