• Bröllopstokiig

Festlokal i Farsta-trakten?

Vi gifter oss i början av hösten i Stora Söndals kyrka söder om Stockholm. Problemet är bara att de inte hyr ut sitt församlingshem till bröllopsfester. Vi är i desperat behov av tips på andra bra lokaler (till överkomliga priser) söder om Stockholm och då helst i Sköndals/Farsta-trakten. Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Festlokal i Farsta-trakten?
  • Bröllopstokiig

Hej!

Prova Farsta Gård som ligger bredvid Farsta Simhall nära vattnet och i en vacker trädgård

Lycka till

• Bröllopstokiig

Jag tror att man kan hyra in sig i Hökarängens gård. Den ligger vid Hökarängsbadet i Sköndal. Mitt emot Farsta sjukhem ungefär. Bekanta har varit på dop och 50-årsfest där. Det är gångavstånd från kyrkan. Det tar kanske 15 minuter att gå längs vattnet.
    Jag vet inte vem som äger gården eller hur stor den är, men kanske finns något anslag på dörren eller liknande. Ni kan ju gå förbi och titta?

• Bröllopstokiig

Kolla om ni kan hyra någon av Telias lokaler, dom har ju hur mycket som helst där ute. Det bästa är ju förstås om ni kan luska fram någon kompis mosters granne eller nåt som jobbar på Telia, det kan underlätta...

Lycka till!

Svar på tråden Festlokal i Farsta-trakten?