• JeSikka

Träff Örebro 28/4

Eftersom förra träffen var så lyckad och vi allihopa ville ses igen så kör jag lika hårt igen och sätter ett nytt datum.

Plats: Hamncaféet på Hamnplan i Örebro
    När: Onsdagen den 28/4 kl. 14.00

• Svar på tråden Träff Örebro 28/4
  • bimbim

Ska genast skriva in det i kalendern!

• JeSikka

Jag tänker försöka reservera röda rummet så att vi får sitta litegrann ifred...

• parisförlovad

Jag hänger självklart på! Skulle va skönt om vi fick röda rummet igen.. ingen rök å inte så mycket annat prat!

Vi e lite inne nu på å vara i Stockholm ändå.. ska åka dit nästa vecka å kolla endel ställen där det finns övernattning me. Så vi får se hur det ser ut vid nästa träff!! Spännande! (Har iofs två ställen i Örebro oxå att kolla på idag! )

• Mrs Robert

Självklart, Hoppas att fler sluter upp denna gång! Vi som träffades i onsdags hade verkligen trevligt tyckte jag!

• Annkie

Hej tjejer!

Jag skulle ha kommit men blev sjuk. Ska föröska komma den 28/4 och berätta lite om mitt bröllop och min bröllopsresa och så kanske jag kan hjälpa er ifall det är något ni undrar över.

Kram Annkie

• Acc

Hej!
    Jag har inte varit med om någon träff tidigare och kommer gärna.
    Ann-Charlotte

• parisförlovad

Fick reda på att vi har en nyinsatt lektion kl 13-15, så jag kan inte komma före 15.. *snyft*

• JeSikka

Vi kommer säkerligen att sitta kvar så länge så det är bara att du tittar förbi...

• JeSikka

Imorgon är det dags. Har tyvärr inte hunnit med att boka röda rummet, men jag misstänker av mängden folk sist att det inte borde bli några problem att sitta där ändå.

• bimbim

Vi som inte var med sist, hur känner vi igen er "gamla rävar"? Jag har aldrig varit på hamncaféet, men det kanske är uppenbart var ni sitter (kronor på huvudet kastande buketter va'? ) ;)

• Mrs Robert

Vi hade sist pärmar och papper med oss, + att det röda rummet är bokat!

• Mrs Robert

Mycket trevlig träff det blev! Skönt att få prata av sig mm. Jag tycker att ännu fler ska försöka att ta sig till oss på nästa träff!

Svar på tråden Träff Örebro 28/4