• brud05

    BT träff Dalarna

    Nu har jag lagt upp en BT träff för oss Dalabrudar, även för andra naturligtvis.
    Nu blir det enkelt att träffas.
    Välkommen till Dalaträffen.......

  • Svar på tråden BT träff Dalarna
  • meete

    va bra!
    lite lättare o träffas här!

  • brud05

    Nu har vi varit här hela dagen.
    Har du sett tråden om BT beroendet.
    Det sägs att det går över när man gift sig.
    Det innebär att vi kommer träffas här i ett år...........
    Sover lilla stumpan. Mitt lilla gryn tittar på lilla Jönssonligan.
    Vad har du för planer på Ert bröllop??

  • meete

    min stumpa vill itne sova, hon är helt stissig o leker av sig med sin pappa just nu...=)
    bt beroende, ja det kan man säga, fast jag flyttar om en vecka o har då ej bredband på ett tag vilket torde göra mitt beroende mindre markarnt iaf ett tag...
    planer..=)
    mkt mkt diffusa planer, då jag har svårt att få med sambon på att planera , han tycker att det är för tidigt...
    jag vet mer vad jag INTE vill ha...
    Drömbröllop, är i en stor kyrka, med fest på en herrgård (typ rankhyttan) med äkta serveringspersonal, varm mat åt alla samtidigt o live band osv...
    vill INTE ha plastglas till champagnen tex, men kommer nog att haman där ändå pga pengar, eller bristen av dessamma för att vara korrekt.

  • meete

    kan visst inte stava ser jag...
    ´*skyller hejvilt på sömnlösheten*

    Nu ger jag mej för idag =)

  • brud05

    Meete
    Jag tror att det med mannens engagemang kommer med tiden. Det är vårt jobb att starta upp dem....
    Vi betämde oss för nästa år, för att slippa stressa. Så jag har inte tänkt att rulla tummarna i ett halvår. Prio ett är att boka kyrka och festlokal.

  • Snart fru W

    Bra initiativ med egen träfftråd!
    Måste bara berätta..var på bröllop idag! Det var såååå vackert! Längtar ännu mer till vårt bröllop nu!

  • brud05

    Snart fruW hur går dina planer??
    Berätta för man är ju såååå nyfiken.
    Jag bara suger in andras strålande ideér och små råd.
    Jag förstår din längtan. Jag skall vänta ett helt ååååår.

  • brud05

    Meete
    Glömde säga att maila är till jobbet, så om du maila och inte fått svar. Jag skriver på måndag morgon. På helgerna har vi ju BT träffen. Kul att vi i alla fall är tre. Om någon i Dalarna läser detta är detta bara att vara med.

  • brud05

    Meete
    Även jag har svårt med stavningen ser jag.
    Kan inte skylla på kvällströtthet, men jag är ganska nyvaken.

  • meete

    nå, godmorgon då...=)
    är själv rätt nyvaken känns det som trots att tösabiten hållt mej vaken i några timmar redan...
    apropå festlokal, har ni kikat på ulfshyttans herrgård?
    Jag har bott där en natt för många år sedan, mkt fint ställe.... Inte det billigaste kanske, men kika kan man göra.
    hur tänker ni göra med inbjudningar??
    Ska Ni göra dem själva eller köpa???
    Jag tror att jag gör dem själv, eller så får min sambo be sina vänner i tryckbranschen trycka dem, han jobbar juh faktiskt inom branschen (kom jag på).

    snart fru W; berätta mer! jag vill veta alla vackra detaljer om bröllopet du var på, alla ideer o tips välkomnas!

Svar på tråden BT träff Dalarna