nytt försök-naglar i malmö?
Hej! Jag har tidigare gjort ett försök men fick inga svar. Jag ska göra fina naglar för första gången. Vad ska jag välja och vilket ställe i Malmö kan rekommenderas?
Hej! Jag har tidigare gjort ett försök men fick inga svar. Jag ska göra fina naglar för första gången. Vad ska jag välja och vilket ställe i Malmö kan rekommenderas?
Åk dit o kolla på olika ställen. Ring och fråga lite. Om du har pengar att lägga ut på det, ta dom som är dyrast, antagligen dom som är bäst!
Här kommer några:
Saremco Nail Center - Malmö
Tel. 040-611 31 30
Exercisg. 13, 21149 MALMÖ · Karta
--------------------------------------------------------------------------------
Scratch Nails - Malmö Nagelskola - Malmö
Tel. 040-45 77 19
HÖLLVIKEN · Karta
--------------------------------------------------------------------------------
Art of Nails - Malmö
Tel. 046-12 93 10
Ö. Vallg. 21, 22361 LUND · Karta
Blue Sunpower - Malmö
Tel. 040-12 89 09
Regementsg. 12, 21142 MALMÖ · Karta
Cia's Naglar - Malmö
Tel. 040-41 45 40
Strandv. 123, 23431 LOMMA · Karta
Gabbis Nagelstudio - Malmö
Tel. 040-23 31 26
Ö. Tullg. 4, 21128 MALMÖ · Karta
Malmö Fotvård - Malmö
Tel. 040-98 08 55
Regementsg. 54, 21748 MALMÖ · Karta
Malmö Nagelbyggning - Malmö
Tel. 040-787 90
Bergsg. 9, 21154 MALMÖ · Karta
Marinas Nagelstudio - Malmö
Tel. 040-30 12 01
S:t Knuts torg 3, 21157 MALMÖ · Karta
Nagel Spa - Malmö
Tel. 040-17 07 40
Norreg. 12, 21127 MALMÖ · Karta
Nails - Malmö
Tel. 040-97 11 77
Fabriksg. 1, 21137 MALMÖ · Karta
Nettans Nageldesign - Malmö
Tel. 046-70 57 37
Fraktv. 5, 24642 LÖDDEKÖPINGE · Karta
Hej och tack för att du lagt ner tid! Jag känner till de flesta av dessa ställen, men.... Jag hade hoppats på att få rekommendation på ställe där någon varit.
Så.. ngn som kan rekommendera ngn salong??
Hej!
Jag kan rekommendera Professionails de finna både vid Södervärnstorget och i Limhamn. De bygger i gelé och det är skonsamt för dina naglar.
Jag har gått kurs hos dem och är utbildad nagelteknolog så jag vet att deras material är bra.
Ett nytt set med franska kostar 495:- och om du vill ha naturella så kostar de 395:-
Just nu har det kommit in en massa roliga sommar tippar.
Lycka till i nagelbyggardjungeln.
Lotta
Tack Lotta! Ska testa dem, låter seriöst och bra!!
Oja, om du nu inte provat förr, ta "franskt", det är snyggast!
Tycker det är rätt dyrt faktiskt, i USA kostade det 20 dollar för ett nytt set. Billigt!
Testa Veronica på TemaHälsa. Bygger i gelé. Mina naglar sitter i 4 veckor.
Halloj!!
är det nån som vet var man bygger med silke det blir ännu tunnare och finare!!!!?
Berätta gärna!