Off topic - gammalt ex...
Jag måste bara få höra en allämn åsikt...Jag ska själv inte gifta mig så det har inget med det att göra. Men det är skönt att höra andra tjejers åsiker...
Iallfall, min sambos ex tjej har haft väldogt svårt när han lämnade henne. Hon har varit rent ut sagt störd. Har sagt att hpn skulle göra allt för att få tillbaks honom, mailar och frågar hur det går osv fast hon veta tt vi bor ihop osv..
Nu har min sambo blivit bjuden på en fest hos sin kompis som även är kompis med hans gammla ex...Jag är inte bjuden för att kompisen tro att det kan bli en jobbig situation. Det kan jag ju förstå, men det känns inte alls speciellt kul att han ska på samma fest som henne och jag inte kommer att vara där. KOmpisen bor ute på landet så troligtvis kommer alla att sova över, om inte jag hämtar honom som han föreslog. Litar på honom fullt ut, men det känns verkligen obehagligt! Usch! Vet inte hur jag ska hantera det, man blir ju barnsligt svartsjuk....Har ju inget att vara orolig för, men hon är väldigt instabil. USCH!!! Vad skulle ni ha gjort??!!