• Annikall

Frisör & Fotograf i Delsbo-Hudiksvall sökes!!

Hej!
    Jag ska gifta mig i Hälsingland men bor i Stockholm. Känner mig därför lite vilse ibland...
    Kan någon rekommendera mig en duktig fotograf och frisör i Hudiksvall-Delsbo området???

• Svar på tråden Frisör & Fotograf i Delsbo-Hudiksvall sökes!!
  • Figaro

hm, den jag kände var upptagen då!

• Annikall

Figaro, eller någon annan,

Känner du till Philippe Rendu, fotograf i Hudiksvall? Jag har blivit rekommenderad honom av en annan fotograf som var upptagen den 7/8. Sedan fick jag en hårsalong i Delsbo som heter Cleopatra rekommenderad för håruppsättningar. Vet du något om dessa??

• Figaro

Näe, vet absolut ingenting, men hans hemsida var lätt att hitta när jag "googlade"..!

• fonda

Det finns en otroligt duktig fotograf i Färila(4mil fr Delsbo)som heter Anna-Lena Nordebo,henne rekomenderar jag varmt.Duktig frisör är Karin på Salong klippoteket i Delsbo.

Lycka till

• Malina Molin

Jag skall också gifta mig i hälsingland men den 3 juli. Jag känner till en del bra frisörer i Hudiksvall om du är intreserad. Maila: malinvougt@hotmail.com

• Malina Molin

Föresten Figaro? Vad heter fotografen som du känner? Är han/hon upptagen den 3 juli?

• Annikall

Jag hade tänkt ha Anna Persson Sundell som många har rekommenderat varmt, men hon var upptagen den 7/8. Hon bor i Delsbo, det kanske är samma fotograf som Figaro tänkte på??

• Figaro

Den jag känner heter Patrik Svedberg och kommer från Ljusdal men bor nu i Jönköping. Jag tänkte ifall han skulle "hem" några gånger, för jag vet att han vill fota på olika ställen i sverige. Och ja, den 3. juli gick inte heller..!

• beslutsångest

Hej,
    Foto Bärs foto i Hudiksvall (proffsigt)
    salong Lartist i Hudiksvall (Magnus) bäst.

• Malina Molin

beslutsångest! Visst är Magnus på LÁrtist bäst! Jag håller med! Jag har haft problem att finna en frisör i hans klass någon annanstarns.

• Annikall

Vad tycker ni om Philippes bilder? Jag har också beslutsångest, fast om fotografen...

• happy 1

Hej,
    Om man kollar i lokaltidningen på bröllopsfoton, så är alltid Bärs foton fina.
    Kör på det tycker jag och Magnus som frisör,
    Det kan inte bli bättre!!!!!

• Malina Molin

Hej!
    Jag har talat med Magnus typ 7 ggr på ett halvår men det verkar som om han skall ha semester när vi gifter oss.*sorgen är stor* Jag har alltid klippt mig hos honom. Åkte tom hem till Hudik länge och klippte mig hos honom för att jag inte hittade någon som jag tyckte var likvärdig i Sthlm.

Talade med Märta Bärs i dag och det kändes jättebra.Hon frågade vad jag ville ha och jag beskrev som jag uppfattat Birgitte Grenfeldts bilder utan att nämna henne vid namn. Då säger Märta Bärs: Jag förstår precis som du menar, jag vet inte om du känner till Birgitte Grenfeldts bilder men sådana bilder tar iaf hon. Jag blev helt paff. Vi talade länge och vi prelm bokade henne. Problemet är pengarna, hon är mycket dyrare än vad vi hade tänkt från början och budgeten är tajt just nu....Vi får se. Men det vore perfekt!

• Zorra

Jag klipper mig hos Marit på lArtist. Hon är jättebra och väldigt trevlig.

• Sowi

Hej Annikall.
    Jag gifter mig också den 7 aug, i Ljusdal men bor i Stockholm. min frisör är en utav gästerna och fotografen är från ljusdal.
    Jag förstår vad du menar med lite vilsen. det är inte helt enkelt att finna det man söker.. Lycka till. kram fia

Svar på tråden Frisör & Fotograf i Delsbo-Hudiksvall sökes!!