HJÄLP!! Hur får jag bort intensivtoningen fortare??
Hej, jag är otroligt besviken på Loreals Casting toning!! köpte den ljusaste intensivtoningen för att få lite lyster i mitt redan blonda hår....(och som det visade på förpackningen!) Men INTE!! Istället blev jag dels mörkare än innan men även helt GRÅ-GRÖN!! jag har ringt och klagat o krävt både pengarna tillbaka samt att de ska betala den nu DYRA frisörbehandlingen jag måste göra för att få tillbaka min blonda färg. Men de vägrar och säger att de enda de kan göra är att skicka mig andra produkter = avfärgning + slingor så jag kan göra om det hemma. Men det vill jag inte! Jag har långt och väldigt tjockt hår så jag skulle aldrig göra det själv eller ens ta hjälp av någon för det blir aldrig som det ska ändå. Så jag är nu otroligt besviken samt arg för att jag nu får betala dyra pengar hos frisören.
Eftersom det är en intensivtoning så ska den gå att tvätta ur efter ett par veckor, men med den här nyansen jag har nu vete f*n...! Tänkte göra många inpackningar, kanske kan hjälpa lite..? eller har ni några andra tips eller produkter som skulle kunna funka?
tacksam för svar! :)