• vattuman

Jag är gravid

Jag är såååå glad,vi ska ha barn. Först blir det giftemål och sen barn,gud jag är så lycklig!! Fler än jag som ska ha barn?

• Svar på tråden Jag är gravid
  • donborwen

Grattis både till giftermålet och graviditeten! Vi gifte oss i höstas och vi väntar nu vårt första barn till sommaren!

• drömmande sambo

Åh vad roligt!! Stort grattis!

• Kicker

Grattis! Vi ska få vårt första barn i september, det blir en liten pojke! Jag antar att du redan kikat in till Familjeliv? Om inte, gör det!

• Lakritztroll

Stort grattis!

Man blir lite sugen på att skaffa en till när man hör och ser alla magar i vädret.
    Har redan två så det får nog dröja ett tag till om man ska skaffa en tredje

• lisabeth l

Stort grattis!

Har en elva månaders pojke och det är helt underbart att få vara någons mammma,samt att följa alla nya stadier i utvecklingen ända från magen och framåt.
    Kramar

• mrs.

Ett stort Grattis!

Det är underbart, jag är så glad för din skull :)

Själv har jag baby-feber, men jag vill vänta ändå för jag är rädd att bli gravid här (utomlands) när man inte kan språket så bra, men senare :) då ska jag ha underbara små barn :)

Grattis igen.

• vattuman

GRATTIS!!!! Vi ska också ha barn i dec-jan och jag är sååååååå lycklig. Har två barn sen förrut.

• Carmencita

Vad roligt, STOOORT grattis!!!!

• vattuman

Tack alla för era lyckönskningar!!

• Carro W

Grattis!

Själv är jag i 15 veckan och ska gifta mig på lördag. Eftersom det är andra barnet så har jag redan fått mage, så jag kommer se ut som en smygfet valross där framme vid altaret

Svar på tråden Jag är gravid