• Jennifer E

Samlevnadsenkät

Haha, jag måste vara nyfiknast på BT! Vill dock säga att jag INTE jobbar på ngn kommersiell tidning, jag är helt enkelt bara nyfiken!

1. Favoritställning?
    2. Är ni nöjda med ert sexliv?
    3. Hur många partners har ni haft?
    4. Hur ofta ca onane*ar ni?
    5. Ärligt, tycker ni att det är mkt bättre att ha sex än att onane*a?

Svara bara om ni tycker att det är kul (såklart) och på de frågor du vill!

Mina svar...

1. Svårt! Bakifrån tror jag
    2. Japp, väldigt nöjd!
    3. 13 st med förhoppningen att det stannar där trots att det är "oturssiffran"!
    4. Det varierar. Ibland kan det gå månader utan, ibland varje dag. Just nu när våren kommit och hormonerna partajar så blir det en del...
    5. Det är bättre för det är mysigare/roligare/mer upphetsande att vara med den person man älskar men själva finalen är minst lika bra när man är ensam tycker jag!

• Svar på tråden Samlevnadsenkät
  • Ei saa peitää

1.Bakifrån
    2.Japp. Alldeles utmärkt.
    3.En. Min man.
    4.Väldigt sällan. En gång varannan månad kanske om ens det.
    5.Föredrar definitivt att ha sex med min man framför att onanera vilket förklarar mitt svar på fråga 4. Det ska vara kris då om jag väljer att onanera.

• Lill Anna

1. Favoritställning?

Tråkiga jag säger missionären.. Men jag tycker den är underbar. Jag menar, blir man tagen bakifrån ser man ju inte sin älskade njuta (om man inte sätter upp speglar, men så avancerad är inte jag)

Just nu, nej eller ja, det exixterar inte just nu pga sjukdom och hemska mediciner som har gjort min älskades sexdrift obefintligt.. Innan han blev sjuk var jag nöjd.

En, om man räknar samlagspartners.

Någon gång i månaden.

Nja det beror på vilket humör jag är på.. Det är väldigt trevligt att on*nera tillsammans och åt varann..

• EmmaPemma

Så fort jag såg rubriken - tänkte jag "Jennifer E".
    Men det är kul, jag älskar att svara på enkäter, och det är ju hur roligt som helst att läsa svaren på dessa!
    Jennifer - även om du inte arbetar för en komersiell tidning kanske du borde fundera på att börja med det?! Här inne är det ju inte svårt att samla på sig material iaf .
    Nu till svaren:

1. Favoritställning?

Från sidan (så man ligger mittemot varandra).

Ja, det kan inte bli bättre!!

1 sexpartner, ett par till om man räknar partners man ej haft sex med.

Det går i perioder, men i snitt 1 gång i veckan.

Om jag var tvungen att välja så skulle jag ju ta sex - helt klart! Men, jag tycker att sexet behöver kompletteras med o*ani - för då börjar man längta efter den äkta varan ännu mer!!

• Chatarina Regina

1. Favoritställning? Missionären- lite lat. en annna favorit är omvända missionären man ligger på mage med kille ovanpå.

2. Är ni nöjda med ert sexliv? Finns tyvärr inte ett just nu.
    3. Hur många partners har ni haft? han har haft en, jag har haft sex st.
    4. Hur ofta ca onane*ar ni? Aldrig (kan dock inte svara för honom)
    5. Ärligt, tycker ni att det är mkt bättre att ha sex än att onane*a? Japp, sex är bäst

• Lill Anna

Jennifer, har du aldrig tänkt bli statistiker? ;)

• Jennifer E

Lill Anna, jo, nästan iallafall! Mina föräldrar skrattade alltid åt mig när jag växte upp för att jag 1: var så extremt nyfiken vad det än gällde 2: Älskade att fylla i blanketter! Gjorde egna små formulär om ditten och datten som jag fyllde i och sedan bad andra att fylla i...

Nr 1 gäller ju i allra högsta grad än idag men jag har lugnat ned mig på blankettfronten!

• mrs taylor

1. Favoritställning?

En modifierad variant av missionären där jag lägger upp benen på hans axlar och även den klassiska bakifrån-ställningen såklart!

Kvaliten-ja. Kvantiteten-hade gärna haft sex oftare.

5 stycken + diverse "pettingpartners" i tonåren

4. Hur ofta ca onanerar ni?

Varierar väldigt mycket, alltifrån 1 grr/vecka till 3 grr/dag

5. Ärligt, tycker ni att det är mkt bättre att ha sex än att onanerar?

Ja, jag får kraftigare orgasmer och det är en helt annan känsla att bli "uppfylld"

• Lill Anna

Jennifer E: Precis så var jag också! :)
    Jag ska (nog) bli statistiker, fast enkätskapandet var verkligen det tråkigaste momentet då jag läste Statistik A.

• Charlize

1. favoritställningen beror på humöret, men en stor favvis är ju bakifrån. Jag gillar att rida också för då har man chans att "gnida" sig lite ;)

2. Jo jag är väl ganska nöjd. När vi har sex är det super! Önskar att vi kunde ha sex oftare (och det önskar min man också) men det har blivit mer sällan pga att jag haft sköra slemhinnor, och därmed minskar lusten (när det gör ont).

3. 4, inkl min man. Och han är klart bäst!

4. Väldigt sällan.

5. Sex är klart bättre! Då är ju min älskade med! Och org*smerna bli sååå mycket bättre.

• Charlize

Tillägg till fråga 3:
    Antal partners ska ju vara 6 st... (4 killar & 2 tjejer...) ;)

Svar på tråden Samlevnadsenkät