• Grönöga

    Mama Mia

    Ni som varit på mottagningen (Mama Mia)vid Kalaplan, är det verkligen så bra att vissa dagar och tider så kan man gå dit för att kostnadsfritt få undersökning, provtagning och cellprov? Det låter ju hur bra som helst!

  • Svar på tråden Mama Mia
  • Karamella

    Jajjemän! Dom é toppen !!! Harbara positivt att säga efter 14 års erfarenhet och har även skkickat kollegor o vänner dit för akuta besök av olika anledning- alla har varit supernöjda.

  • Grönöga

    Schyst!
    Jag läste i och för sig det på deras hemsida men kunde inte riktigt tro på det! Vad bra att det stämmer!
    Underbart att de har "homokompetens" för oftast hos en "vanlig" mottagnig tar läkarna för givet att man som tjej har s*x med killar och ska prompt stoppa på mig massa preventivmedel.
    Senaste gången fick jag till och med förklara för läkaren hur man gör när man har s*x med en tjej!
    Jag är väldigt frispråkig av mig så hon fick nog värsta chocken, stackarn!
    Ha, ha, det var roligt!

  • Karamella

    Det blir inga problem där! De är proffs, jag lovar. Christina är underbar. Det finns många många fler men jag går fortfarande till henne som gammal stammis och det härliga är att hon vet allt om mitt liv o leverne och minns det också! jag skulle kunna ställa vilken fråga som helst till denna människa. När jag var på väg att förlora jobbet för kanske 8 år sedan frågade jag t.o.m om jag kunde få jobb där för det är en så underbar miljö!"

  • Leone

    Fniss, Gronoga,
    om hon inte visste hur man gor, kanske det var pa tiden att nagon berattade... ;)

    (flinar nar jag tanker pa hur den diskussionen kan ha latit) :)

  • Cheri

    Jodå, de var bra när jag var där men...

    Någon har skickat ett så't där brev "en person har informerat oss om att du kan ha "gonorre" (eller vad det nu var de ville att jag skulle testa mig för)

    Enligt lagen (tror jag) har man då skyldighet att kolla om man är bärare av vad det nu är "smittskyddsstyrelsen" fått information om att du eventuellt skulle kunna ha, så då är det GRATIS att prova sig för det men de vill ta betalt?!?

    De fick de inte och efter att de kollat upp det bad de om ursäkt, så nu vet de :)

    Dessutom sa min sköterska att jag inte skulle känna mig tvingad att vara pojkarna till lags -när hon såg att jag var rakad!
    Hon ville ge mig nummer till en psykolog
    :D *ASGARV*

  • Jennifer E

    Cheri; detta var alltså på Mama Mia? Tänkte nog också börja gå dit. Det där med psykologen var ju helsjukt/roligt! Har hon ej sett några andra nakna tjejer? Det är ju jättevanligt!

  • Cheri

    Vet ej, men man tycker ju att det inte borde vara sååå ovanligt, tycker åxå att det var hysteriskt roligt :D

Svar på tråden Mama Mia