• Jacequeline

    Kvinnoproblem..*suck*

    Ni som har följt mig vet att jag fick reda på att jag hade två kraftiga imflammationer i äggledarna... Väntade på mens...

    Och här är den... det är som rena slakten! Har aldrig varit med om maken! Bloddroppar ända vägen in på toa. Och fick byta binda efter 10 min redan... har aldrig haft så här förut... kan man verkligen ha så här mycket blod?

    Kan sägas också att mensen var försenad med flera veckor...

    Kram
    J

  • Svar på tråden Kvinnoproblem..*suck*
  • liten å god

    om mensen var försenad flera veckor är du säker på att du inte kan ha varit gravid då? Det kan ju faktiskt vara ett missfall som gör att du blöder så mycket

  • Jacequeline

    Nej, det är ju det inte är. Har haft mens 3 gånger under de 3 månaderna som har gått.
    När jag åkte in för smärtor i livmodern så kollade dom även upp att jag inte var gravid. Detta var inte fallet. (För en vecka sedan) Min pojkvän är utomlands, så det är omöjligt att jag kunnat bli gravid :D Om jag inte är jungfru Maria ;)

    Därför den är uppskjuten är nog pga av min morfar ligger på sjukhus och är väldigt dålig. Har också haft mycket stress på jobbet och i skolan.

    Men tack för idén.
    Kram

  • Robbis tjej

    Om mensen varit försenad flera veckor kanske det är så att slemhinnan byggts upp under längre tid än vanligt och gör att den innehåller mera blod när den lossnar.

  • Jacequeline

    Hej!
    Tack.. hade ingen aning om att den kunde göra så :D
    Och tack Jennifer :)

    Kramar

  • Ei saa peitää

    Kanske är bäst att du ringer sjukhuset och hör efter vad de tror det kan vara och om det är normalt. Inte bra att förlora för mycket blod. Kram på dig!!

Svar på tråden Kvinnoproblem..*suck*