• jazzkatten

Florist Lidköping/Götene

Har någon tip på bra florist i Lidköping/Götene-trakten. Jag vill ha en konstnärlig bukett med finess

• Svar på tråden Florist Lidköping/Götene
  • Kärlek79

I klidköping finns det en ny öppnad blomsteraffär som tydligen gör mycket fint och har en hle del nya och lite annorlunda ideer. Kommer inte exakt ihåg vad affären heter men något liknande "systrarna knopp". Ska se om jag kan ta reda på det under dagen åt dig.

• jazzkatten

Tack för tipset! Låter intressant.

• Kärlek79

Fick en bukett ifrån den butiken,JÄTTEFIN! Det var även ett litet visitkort i buketten med bla. telefonnummer ifall du har ngn nytta utav det.

"Systrarna knopp"
    Norra torngatan 7
    53230 Lidköping
    Tel. 0510-68088

• jazzkatten

Wow vad snällt Ska besöka dem så snart jag åker ner till trakten. Tack!!

• ssooffaann

Satsa på Systrarna Knopp eller Gloriosa på Skaragatan.
    Unga, nytänkande florister!
    Lycka till!

• Tova -04

Hallå!
    Gifte mig i Lidköping 24/4.
    Måste rekommendera Gloriosa blomsterdesign på Skaragatan, som gjorde min bröllopsbukett i slutet av april. Fanstastiskt trevliga med service, känsla för sitt jobb och en luten överasking på köpet dessutom!
    Vill däremot INTE rekommendera JOhannebergs blommor på Skaragatn eftersom jag först bestämt tid med dem, hört mig för vad de hade för bilder hemma, åkte ända från Göteborg för att hinna dit och prata med tjejen jag bestämt tid med....bara för att upptäcka att hon åkt på semester och hennes kollega sa att de minsann inte hade några sådan bilder som jag hade hört om...
    Är så glad att jag hittade Gloriosa istället!
    /Jenny

• jazzkatten

Tova -04:
    Supertack för tipset!
    Vilken tur att du hittade Gloriosa istället. Får man fråga hur din bukett såg ut? *nyfiken*

• Läckö

HEJ1

Jag har också beställt från Gloriosa. Jättetrevliga. Bra album att titta i.

• jazzkatten

Vad kostade/kostar era buketter?! Vad hade ni för blommor? *jättenyfiken*

Svar på tråden Florist Lidköping/Götene