vad ska jag göra?
Hej!
Det här blir nog ett förvirrande inlägg, vilket överensstämmer med mina tankar. Kort sagt: Mitt 2-åriga förhållande tog slut i maj, jag hade en längre tid tyckt att det inte kändes rätt och tillräckligt engagerat. Innan och efter det tog slut har jag tänkt igenom det här jättemycket och pratat och diskuterat med mannen ifråga samt mest med vänner och min familj. Det hela känns "överstökat", jag ångrar ingenting. Nu känner jag verkligen för att "börja om" mitt liv - ny lägenhet, mer fritid etc... men är det jättedumt att börja dejta igen redan nu? Jag längtar verkligen efter det, mitt kärleksliv har varit avslaget så lääänge nu och jag längtar efter att känna mig uppskattad igen. Men jag har svårt att veta om jag är redo att ge mig in i ett nytt förhållande snart och nu undrar jag: måste jag vara tvärsäker på att jag vill ha en ny relation elelr kan jag bara dejta och se vad det leder till? Jag vill inte sända ut fel signaler och såra någon. Jag tror dock att om jag verkligen träffar någon jag märker att det känns rätt med så är har jag nog inget emot att satsa på en ny relation... Kommentarer? Tack!