• Sarge

Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?

Hej på Er !

Tänkte bara kolla vad ni hade tänkt ha för typ av "bröllopsbil" ?

Blir det en fet 50-tals amerikanare, eller en klassisk bil, typ Rolls Royce.. !?
    Eller kanske nåt helt annat ??

Ni som redan är gifta: vad hade Ni ?

Kram på Er i transportdjungeln ;.-)

/Sarge

• Svar på tråden Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?
  • Glassmonster

När jag berättade för mina föräldrar att vi skulle gifta oss, så slängde min pappa sig på telefonen och ringde en nära vän till honom. Bilen var det första som bokades - en Studebaker från -37

• kateri

Vi ska åka häst och vagn. En kompis har en gammal fin vagn och en annan har en fin hingst som han tävlingskör med. Det ska bli mysigt, speciellt som jag själv har haft häst i många år innan jag skaffade barn.

• Fru Kall

Vi ska ha en jätte stor jeep som är importerad från något arabiskt land. Det finns fortfarande sand i den!
    Jag och min blivande ska åka i fram och våra tärnor och best mannar ska åka på långbänkarna i bak.
    Jeepen är typ ivory färgad, så med lite ballonger och sånt blir den perfekt!

• emy

Själva hade vi tänkt oss en hyrbil med aircon (som Grönkulla), men sedan bokade vi Jannis som fotograf och fick s.a.s.
    Jaguaren på köpet. Ingen aircon dock...

• lilo_14/8

hejsan !!
    vi har hyrt limousine till bröllopet,de ska köra mig o barnen till kyrkan efter vigseln ska jag och min man + barn åka till fotografen sedan bär det av till festlokalen.....

• Stockholmsbröllop

Vi ska nog aka en veteran Aston Martin (james bond) den ar tvasitsig o oppen sa en reservplan kommer att behovas (om regn)

• londonbruden

Vi akte svart London taxi - det matchade med den roda dubbeldackarbussen vi hyrt att transportera vara gaster!

• Clareus

Vi kommer att åka en rolls-royce silver cloud, jätte fin

• W2Bsoon

Jannis Jagga här med... Aircon behövs dock inte i november, så det kvittar för oss.

Svar på tråden Enkät: Er bröllopsbil ? Raggarbil eller Rolls ?