• skratt-maja

    lycka till stony kntigt brudar!

    Vill bara önska er lycka till ni utav stony knight brudaran som gifter sig nu under sommaren! Hoppas att alla får en underbar dag och det vore roligt att höra om era dagar över en kaffe under hösten!
    Själva ligger vi lite lågt med palner just nu eftersom jag har så tungt på jobbet just nu.

  • Svar på tråden lycka till stony kntigt brudar!
  • tuija

    Tack skratt-maja!

    På torsdag är det bara en månad kvar och det känns som om vi har hur mycket som helst kvar.

    Vi har iallafall varit i Tyskland och inhandlat diverse drycker, och i midsommar åker vi till Gotland, så då passar vi på att ta några dagar extra och fixa med lite praktiska saker (fastställa meny, bestämma tårta, beställa blommor och ring mm). Så det kommer nog att ordna sig.

    Har lite ångest över personbeskrivningarna till festprogrammet, festprogrammet och bordsplaceringen, men det tar vi helgen 10 & 11 juli, vår enda lediga helg innan bröllopet...

  • Maria - en blivande brud med 100 frågor

    Tack!

    Planeringen går bra MEN när jag provade min klänning förra veckan så insåg jag att jag inte vill ha den.... känns lite tungt så nu e jag på jakt efter en ny.
    Inbjudningarna är påväg ut så jag hoppas att alla är snabba på att svara så jag kan börja med bordplaceringen. Jag har iof ett utkast klar men det är under förutsättning att alla tackar ja....

    En fika i höst (efter 2 oktober) låter som en toppenidé!!!

    Lycka till alla ni andra också!!!

  • Stines

    Lycka till allihop!!!

    Fika i höst - absolut!

    Maria - jag har också ändrat mig och köpt en ny klänning (har lite ångest för det).
    (du kan få köpa min "gamla" oanvända om du vill....)

  • Maria - en blivande brud med 100 frågor

    Hur ser den ut???

  • Miss Å

    Det vore kanonkul att träffa er igen och fika och höra hur det var för er allihop. Vi har bokat kyrkan idag. Det känns som om allt kommer närmare i en rasande fart även om det är ett år kvar.
    Hoppas att ni som gifter er nu i sommar får helt underbara bröllop som ni kommer att minnas. Lycka också till med att hitta de klänningar ni vill ha... Kram

  • skratt-maja

    Jag puffar upp denna en bit för ja gär nyfiken hur det är mer er brudar, både ni som numera titelerar er fru och nu som forfarande liksom jag planerar.
    Håller tummarna för att ni tittar BT ngn gång i alla fall.

Svar på tråden lycka till stony kntigt brudar!