• EbbaK

Naglar

Hej!
    Har funderingar på att göra snygga naglar till bröllopet men är ändå lite osäker. Har väldigt smala fingrar och vill inte att naglarna ser breda och onaturliga ut.
    Kan någon rekomendera en bra salong i Stockholmstrakten som inte är alltför dyr men ändå bra?

• Svar på tråden Naglar
  • siouxie

om du gör tex acrylnaglar så bygger man på dina egna naglar.. då blir dom samma bredd som dina egna naglar.

• EbbaK

Det låter ju bra. Kan du rekomendera en bra salong som gör sånt?

• siouxie

tyvärr inte, eftersom jag inte bor i sthlm, men det dyker säkert upp tips snart. I sthlm har du alla förutsättningar att hitta en bra iaf. Det finns många i en stor stad.

• LillaLoppan

Jag gör mina naglar på Elenas salong i Rissne/Sundbyberg. Salongen är inte särskilt exklusiv men alla som går och gör naglarna där kommer alltid tillbaka för att dom blir så fina och hållbara. Jag har gjort mina naglar där i flera år och har alltid varit mer än nöjd. Hon använder akryl. Tel: 08-733 24 68 om du är intresserad.

• Lolita

Vid kungsholms torg finns en salong (finns bara en, men kan inte namnet på den). De har bra priser och jätteduktiga nagelskulptörer! Jag blev rekommenderad dit av en kompis, och jag rekommenderar dem vidare! :)

• Lolita

Lite mer beskrivning av var det ligger: Står du på hantverkargatan/Kungsholms torg så ligger salongen längre ned mot vattnet på vänster sida. Förbi ICA.

• Erik Öberg
    EbbaK skrev 2004-06-27 12:21:55 följande:
    Hej!
    Har funderingar på att göra snygga naglar till bröllopet men är ändå lite osäker. Har väldigt smala fingrar och vill inte att naglarna ser breda och onaturliga ut.
    Kan någon rekomendera en bra salong i Stockholmstrakten som inte är alltför dyr men ändå bra?
    Hej!
    jag kan varmt rekommendera Starlightnails salong. ditt går min tjej hon blir riktigt nöjd varje gång hon har varit där
    www.starlightnails.se
  • Godis
    Erik Öberg skrev 2011-07-21 21:00:01 följande:
    Hej!
    jag kan varmt rekommendera Starlightnails salong. ditt går min tjej hon blir riktigt nöjd varje gång hon har varit där
    www.starlightnails.se
    Den här tråden är 7! år gammal.....
Svar på tråden Naglar