• madelene

kyrka nara baggetorp/katrineholm

Jag bor i USA, men ska gifta mig i sverige. Jag har aldrig varit pa ett svenskt brollop sa jag vet inte vart ja ska borja riktigt... Forst maste jag hitta en kyrka, en festlokal, mat o ja allt som behovs. Sa jag behover tips och ideer pa allt som har med brollop att gora!!! Mina foraldrar bor i Baggetorp utanfor Katrineholm sa jag vill ha ngt i narheten. Ja laste om Julita men ja kn inte hitta ngn bra hemsida... Tacksam for alla ideer!!!

• Svar på tråden kyrka nara baggetorp/katrineholm
  • Bröllopsnojan

Hej!

Vad roligt!! Grattis till bröllopet!
    Jag o min sambo ska gifta oss i Katrineholm. Mina föräldrar bor där.
    Vi har bokat Östra Vingåkers Kyrka o församlingshemmet som ligger mittemot kyrkan.
    Jag kan hjälpa dej med tips på ställen du kan ringa till o beställa mat ifrån.
    Hör bara av dej om du vill ha hjälp med detta!!

Lycka till så länge!

• mapa

den här länken hittade jag. Du kanske kan får lite tipps där.

home.swipnet.se/~w-54705/JULITA/body_julita.html

• Kay

När ska du gifta dig, Madelene? Vi gifter oss 7/8 i Valla utanför Katrineholm.
    Bröllopsnojan; Östra Vingåkers kyrka måste vara en av de vackraste i Sverige!

• madelene

Vi forlova oss bara for ett par veckor sedan.. :) Sa jag har just borjat med brollopsplanerna, sa det blir nasta ar ngn gang... jag kan inte direkt bestamma, var, sommar el host.. Eftersom jag bor i USA nu och min sambo's familj ska komma vill jag gifta mig nar det ar lite billigare att flyga...Jag kommer hem om ett par veckor sa ja ska kolla runt lite pa olika kyrkor. Jag ar nyfiken pa ostra vingakers kyrka nu ocksa!
    Lycka till med brollopet Kay!!!

Svar på tråden kyrka nara baggetorp/katrineholm