Skjuts till kyrkan
Vem skjutsar er från fotograf till kyrkan?
Pappa har fått dille på att göra det, men det blir liksom inte bra tror jag. Eller blir det det?
Hur gör ni?
Vem skjutsar er från fotograf till kyrkan?
Pappa har fått dille på att göra det, men det blir liksom inte bra tror jag. Eller blir det det?
Hur gör ni?
Vi körde själva eftersom vi inte ville att någon skulle se oss innan vi gick in i kyrkan. Sen åkte vi "finbil" till feststället medan en av vårt föräldrar körde vår bil.
Mitt tips är att åka taxi.
Vi kör nog själva.
Pappa ska skjutsa, sen får vi väl vänta i bilen eller så tills alla har gått in.
Vår fotograf kör oss. Han har en fin Jaguar och erbjuder pkaetpris på det... Både foto och skjuts i ett
Vi åker med samma bil som vi ska åka med därifrån dvs en Jaguar. Kommer att "dra ut på det" så vi anländer sist så ingen ser oss. Bilen ska ju ändå dit för "hemfärd" så det är lika bra att nyttja den bägge vägar tycker vi.
Min bror kommer att skjutsa oss.
Vi hoppas på att kunna anlända med båt, helst roddbåt. Min idé är att gästerna står uppe vid kyrkan, därifrån ser man ner till vattnet. Då kommer vi glidande på viken och lägger till vid stranden. Sedan, när vi har kommit och gästerna sett oss (på långt håll) går de in i kyrkan och vi väntar på vår entré för oss själva i ett angränsande hus. Hur låter det tycker ni?
(Förlåt Xyra att jag inkräktar, jag blev så inspirerad..!)