• Bröllopstokiig

Vad händer?

Det slog nästan ner som en blixt, vi kommunicerar inte längre. Jag känner att vi har kommit ifrån varandra. Vi behöver mer tid tillsammans.
    När vi bestämde oss för att gifta oss gick vi båda som på moln, men nu har det hänt nåt.
    Såg på min mail att jag hade fått svar på bröllopsforumet, gick in där och började må illa.
    Vill inte känna så här, vill fortfarande vara glad för att vi ska gifta oss, men nu vill jag knappt prata om det. Är jag osäker eller varför känner jag så här.
    Någon som vet?
    Tack för alla bra tips jag fått på detta forum.

• Svar på tråden Vad händer?
  • Nyfiken gul , nu fru

Kanske blivit för mycket bröllop och för lite av ni själva??

Ta paus!!

Kasta in alla tidningar, alla block, alla anteckningar, gästlistor och gud vet vad i en låda och gör något annat!!

Ut och ät med varandra, gå på bio, bjud hem gäster! ut och parta...

Framför allt, prata om ANNAT än bröllop...

• Miniängeln

Försök att inte oroa dig för mkt över svackan. Se det som naturligt eller sunt att stanna till ett tag i bröllopsplaneringshetsen och tänka över saken en gång till.

Ge varandra tid och en paus i bröllopsplaneringen. Det gör nog gott för er båda å få andas ut. Det är ett stort steg och mkt känslor och nerver kan nog komma inför det stundande..

Precis som ovan sa: Gör nåt annat. Nåt som ni gillar å göra, nåt som ni brukar göra.

Lycka till!

Svar på tråden Vad händer?