Någon som provat Scholl-inlägg för högklackade skor?
Funkar de? Geleaktiga som ska göra det bekvämare att "dansa hela natten"? Värt pengarna?
Funkar de? Geleaktiga som ska göra det bekvämare att "dansa hela natten"? Värt pengarna?
Här kommer ett tämligen meningslöst svar, för jag har inte testat dem än. Har dock köpt ett par, så jag hoppas bli färdig att stoppa dem i skorna under veckan. Har hitintills bara gått in skorna utan inläggen.
hej
jag kan garantera dig att du kommer att "flyga" på moln med de inläggen i skona. jag köpte också såna till mitt bröllop och jag kan inte vara utan dem sen dess! de är underbara. har dem i alla skor med klack. så de är väl värt pengarna.
/en lycklig fru
låter jättebra!Var kan man köpa sånna och vad kostar de?
hej
här där jag bor (en liten stad) så kan man köpa det på hälsokostbutiken, vissa matvaruaffärer och kosmetikabutiker dvs lite överallt finns de till försäljning.
Jag har köpt dem men faktiskt inte använt dem så mycket. Tycker det är svårt att få dem att ligga skönt i skon. Kanske gör jag fel eller så har jag konstiga fötter, men det är klart det är värt att prova... för det verkar mjukt och skönt.
Vet någon hur mycket de kostar?
90 kronor
Yepp här är en till som tycker att de är suveräna. Väl värt pengarna.
Åhlens har dom också.
Använde dom en hel dag+kväll,underbara!
Och jag får lätt ont i fötterna,även i icke hög klackade skor!
Köpte dom för 90kr på Åhlens.
Dom är återanvändbara.Ska absolut ha dom på mitt eget bröllop också!