Flyga biligt till London?
Vilket flygbolag är billigt att flyga med om man som vi ska flyga till London. På tillbaka vägen ska vi ta färjan med en ny bil förhoppningsvis!
Vilket flygbolag är billigt att flyga med om man som vi ska flyga till London. På tillbaka vägen ska vi ta färjan med en ny bil förhoppningsvis!
Beror på varifrån du ska flyga. Tror att Ryan air är ett av de billigaste flygbolagen.
Stina.P
Arlanda eller den i Göteborg (Landvätter?) eller vår egna i Linköping.
Ryan air flyger från Skavsta eller Västerås när det gäller Stockholmsflyg. Från Göteborg är det Göteborg City flygplats. Tror att flygen landar på Stansted i London. Kolla hemsidan www . ryanair. com.
Lycka till!
Tror också att Ryanair fortfarande är billigast (även om de har haft högre priser under sommaren). Då flyger man från Säve i Göteborg eller Skavsta i Sthlm men det kanske också funkar :)
Aven BA kan ha billiga biljetter ibland!
Vi har flygit med Ryan Air till flera destinationer från så väl Skavsta som Västerås. Tycker det har fungerat ypperligt!!! Något som är värt att kolla är dock priserna med SAS till London för du kommer närmare London med dem än med Ryan Air. Tar du tåget från Stansted så kostar det ca 150 kronor enkel resa in till London. Lycka till!
Jag tror vi tar Ryan air, fick ett toppen pris på 1300 för tre personer tur och retur.
Cassandra. Kollade du upp vad flygskatten är på dom resorna. Ryan Air är ett av de få flygbolagen som ger priser exklusive flygskatt. Då tillkommer åtskilliga hundralappar. Om du ska flyga enkel resa, så tror jag i alla fall på Ryan, för med SAS och BA måste du ändå betala för tur och returbiljett (så var det förr i alla fall)
58kr tur och retur plus skatt så det hamnade på 249 per person tur och retur.
Vad är BA för bolag?
Sist jag flög flög vi med Ryan från Skavsta (de flyger annars från västerås nu också). Det går jättesmidigt att ta sig dit från stockholm, bara motorväg hela vägen fram.
BA = British Airways