• Malmöflicka

Fina erotiska filmer

Jag vill ha tips på erotiska filmer som är sensuella och sexiga istället för grova och äckliga. Man kan väl kalla det för tjej-anpassad porr.

Vill även ha tips på böcker som får det att "kittlas" i kroppen!

Föresten, är det många av er som tittar på porr?

• Svar på tråden Fina erotiska filmer
  • Monn

Hmmm, jag har bara sett snuttar ur två porrfilmer i hela mitt liv. Jag träffade en kille på krogen en gång som tyckte jag var knäpp men när jag förklarade varför jag inte gillat de filmerna var han ganska förstående och sa att jag helt enkelt sett fel filmer.

Jag vill inte ha en massa närbilder på äckliga snoppar och hängande pungar, det är äckligt, utan i så fall mer erotiskt där man inte får se alla "detaljer". Jag tycker dessutom att tjejerna i de snuttar jag sett har sett helt nerdrogade ut med konstiga ögon och utsmetat smink, väldigt obehagligt. Därför har jag bojkottat denna bransch helt. Men jag har hört talas om lite "finare" filmer, känner dock inte till några.

Det enda "kittlande" jag brukar läsa är sexsidorna i cosmopolitan och då kittlas det mest för att jag börjar tänka på vad jag och sambon kan göra på kvällen... ;)

• Miniängeln

Pink Prison, Drömprinsen eller Constance.

Förekommer A-sex men den snutten är det bara å spola över. Annars är det njutning på tjejens villkor vilket e trevligare å se än massa grabbar som ska spruta ner en tjej efter att ha tagit henne på alla möjliga tänkbara och otänkbara sätt.

Ja, det händer att vi ser på en p-film ibland men faktiskt så var det mer förut. Nu har det mera hänt att vi har köpt en bok med erotiska tips istället som eggar vår fantasi.

• Mastermind

Jag kollar på porr, ser inget fel i det. Jag anar dock att denna tråden kan spåra ur som dom flesta andra trådarna, och angripas av frustrerade porrmotståndare.

Men tips kan jag nog inte ge dig. Mjukporr i all ära, men då kan man lika gärna se på en romantisk film och bli tänd av det. Själv vill jag kolla på "riktig" porr när jag känner för det.. ;)

• Regina_

Dom franska filmerna om Emmannuelle är erotiska och inte alls porriga. Rekommenderas!

• Erica27

Bitter Moon av Roman Polanski är grymt erotisk. Likaså Stanley Kubricks Eyes wide shut. Detta är alltså "vanliga" filmer som är enormt eggande...

Däremot "finstämd porr/erotik" är inget för mig. När jag känner mig porrig och på sånt humör - ja, då vill både jag och pojkvännen har "rå", het hårdporr.

• Bonni

Vi tittar ofta på porrfilm, men inte på så mycket mjukporr. Jag kan i alla fall rekomendera Lars Von Thiers (Zenthopa) filmer, har gjort flera porrfilmer som riktar sig främst till kvinnor. Hans filmer har fått jättebra kritik, det är han som gjort "Constance" bla.

• Jennifer E

Ja, "Eyes wide shut" är nog den vanliga film som fått mig mest upphetsad, garanterat! Det var några år sedan så man kanske ska ta och se om den.

Har länge tänkt att hyra ngn av Zentropas filmer men det har ej blivit av. Finns de i vanliga videobutiker eller måste man gå till ngn porrvideobutik? Har iofs närmare till en sådan än till en vanlig!

Jag kollar sällan/aldrig på porr ensam men min sambo tittar ibland och då kan jag kolla en stund med honom, om filmen känns ok, inte annars. Oftast så fixar vi en egen porrstund istället, det är mycket bättre!!!

• Bonni

Det varierar nog mellan videbutiker om de har Zentropas filmer eller inte. jag vet att en videobutik här i Eskilstuna hyr ut några av deras filmer. De finns annars att beställa på massor av ställen på nätet.

• Erica27

Till Jennifer E

Vi får väl träffas då alla fyra och titta på Eyes Wide Shut - och se vad som kan "hända"...*skrattar*

• aco

Har inte heller nagot emot företeelsen och trodde nog att jag skulle tycka det var upphetsande. Effekten blev dock (tyvärr?) istället att jag tyckte att det som är bra, fint, vackert, kul, upphetsande när VI gör det plötsligt blev brutalt, billigt, banalt eller trist när jag sag ANDRA göra det. Sa jag fick inget utbyte alls av sadana filemr.

Däremot läser jag hellre romantiska eller erotiska noveller. Och om det da beskrivs EXAKT samma sak känns det ända helt okej... Lustigt att sinnena kan reagera sa olika pa exakt samma information!?!?

Svar på tråden Fina erotiska filmer