Häst och vagn
Jag skulle behöva hjälp för vagnen som vi skall åka i heter Victoria vagnen. Någon som vet hur denna ser ut? Kan man åka den även om det regnar...
Jag skulle behöva hjälp för vagnen som vi skall åka i heter Victoria vagnen. Någon som vet hur denna ser ut? Kan man åka den även om det regnar...
Sökte på google:
images.google.com/images&lr=&ie=UTF-8&q=victoriavagnen&btnG=Search
Åhus,
jag är också på jakt efter häst och vagn.
Var ska ni gifta er? Vilket datum? Vad får ni betala för häst & vagn?
Vi skall gifta oss på Bäckaskog utanför Kristianstad den 11 september. Vilken dag vi väljer vaaa! För häst och vagn betalar vi 1800:- och då är det en häst och denna viktoria vagnen.
Rätt okej pris verkar det vara.
Tack för hemsidan du länkade mig till. Den är ju jättefin.
Åhus,
skulle du vilja maila mig kontakuppgifter till de som hyr ut häst&vagnen? Vi gifter oss den 21 augusti och jag är DESPERAT efter att hitta någon som kan köra oss!
Jag har mailadress ansilusen @ hotmail . com (utan mellanslag såklart, man måste tydligen skriva så här inne)
Tack!!!
Hej Åhus!
En Viktoriavagn kan vara både med och utan suflett så det är bäst du kollar upp det.
De flesta bröllopsvagnar brukar dock ha suflett.
När jag körde bröllop med mina vagnar valde många att ha ett stort golfparaply i stället för sufletten uppe. Man syns lite dåligt när sufletten är uppe
//K
Jag skall verkligen kolla med sufletten. Förhoppningsvis så är det stålande solsken etc...
Nu har jag mailat dig om tips om vem som kör.
Det finns bilder på en Victoria på R&P hyrverks hemsida: www.rphyrverk.com/
Klicka på "Häst och vagn" och scrolla ner en bit.
Hej hej, vi vill även vi åka häst och vagn och jag har sökt på massa ställen nu men hittar inget i Lund med omnejd. Nån som vet nått ?? Kramar, Anna