• Andrietta

    Helsingborgsbrudar! Ny BT-träff!

    Dags för ny BT-träff i Helsingborg! Jag föreslår onsdagen den 8/9. Kan ni då?

  • Svar på tråden Helsingborgsbrudar! Ny BT-träff!
  • jenniefredriksson

    Det kan jag! mig blir ni inte av med i första taget..

    :)

  • majhumlan

    Jag kan på em den 8/9. På kvällen ska jag på danskurs. Tro det eller ej men min blivande man har anmält oss till danskurs så att vi ska kunna svänga runt med stil på bröllopet.

  • siouxie

    just för dagen har jag inga andra planer då, så det passar. Vi hörs säkert av innan oxå.

    (Andrietta.. kunde inte svara på ditt sms, men jag "snålsvarar" här ;) jag kommer oxå om inget absolut katastrofalt inträffar.. skoj med smink!!)

  • majhumlan

    Ska bli spännande att gå på BT träff och se vad ni har för planer och idéer. Inga fler blivande brudar som vill följa med?

  • Lena80

    Blev det inget mer av denna träff eller? jag skulle gärna vilja vara med, Tänkte ev. hitta något ställe i Helsingborg att bli sminkad på och få håruppsättning. Problemet är att det är min sambo och inte jag som är bördig från denna stad så ni kanske kan hjälpa mig att finna ett ställe som är riktigt duktiga.

  • jenniefredriksson

    jo vi ska träffas på onsdag klockan 15.00 tror jag det var :) på cafe annorlundes om du inte vet var det är så kan jag möta dig innan.

  • Lena80

    Har lite svårt men ska försöka ta mig dit.
    Oavsett, är det ingen som kan hjälpa mig med en rekomendation av någon bra frisör och make up?

  • siouxie

    Lena80
    Bor du långt bort?? vi är flera som inte är från stan från början, så BT träffarna är guld värt när det gäller att få tips. Hoppas du kan komma!!

  • majhumlan

    onsdag kl 15, då dyker jag upp! Hur ser ni ut förresten? Caféet är det det som ligger vid Gastro?

  • Eva2

    Hejsan allesammans!
    Jag bor i Stockholm men ska gifta mig i Brunnby kyrka nästa sommar. Jag har tusen frågor men kan ganska så uppenbarligen inte vara med på er BT-träff trots att det hade varit guld värt!
    Så om ni kommer fram till någon bra lokal på Kullahalvön i närheten av Brunnby som tar 75 personer och gärna att vi får ha med oss egen dryck, eller om ni vet om billigare alternativ än Rent a tent för tältuthyrning, porsling etc....
    Även jag skulle vilja ha tips på någon bra frisör!!

    Så snälla, snälla- jag vore så tacksam om ni hade mig i tankarna även fast jag inte kan vara där fysiskt!
    peppelu@hotmail.com

  • siouxie

    majhumlan
    Japp det är det som ligger nära Gastro! men hittar du nog.. stadig tös med långt svart hår o svarta kläder :) o så hörs vi säkert på fnittret ;) Kul att du kommer!!

  • majhumlan

    Det var roligt att gå på BT-träff idag, kul att se vilka de blivande "helsingborgsbrudarna är". Jag hänger gärna med fler gånger! I morgon ska jag ta och spana in pappersaffären ni rekomenderade.

  • Andrietta

    Kul att träffa dig med! :) Hur gick det på biblioteket? Fann du boken?

  • majhumlan

    Ja jag hittade boken, de hade en hel del böcker om bröllop, en del mer antika än andra :) verkar dock inte stå så mycket "ny" information i den.
    Är inne på ebay för tillfället och spanar in tiaror.

Svar på tråden Helsingborgsbrudar! Ny BT-träff!