• merlot

en ledsen tjej

vet ej vart ja sa börja!efter 4års tid med varandra så väljer min kille att vilja vara särbos,pga att han ej är en bra plastpappa till mitt barn(enligt han)att han e ute och jagar varje dag.att jag ej har intressen,men d har han.jag klagar aldrig över att han inte e hemma eller nått.ja trivs så otroligt mycke ihop och vi båda har aldrig skrattat eller mått så bra som vi gör.men nu så vill han testa på och bo själv o se va han vill me sitt liv.han mår dåligt över att han inte e en bra "pappa" men han är gullig mot henne,men tar ej me henne på nått.jag ringer inte till han när han e borta ifrån mej över en helg,skulle aldrig falla mej in o jaga honom.ja fattar inte vad d e som e felet.men vi ska fortfarande va ihop o förlovade.d känns skit.
    snälla,lite stöd

• Svar på tråden en ledsen tjej
  • tessideluxe

Låt honom bo för sig själv. Det är inte alls säkert att han kommer att göra slut, han kanske bara vill vara för sig själv en stund och få lite perspektiv på tillvaron.
    Jag själv ville att jag och min förra kille skulle bli särbos men fortsätta att vara ihop. Detta berodde främst på att jag kände mig lite kvävd, inte på att jag inte älskade honom. Ibland kan sambolivet bli lite överväldigande och trivs man inte med livet i övrigt så kan det kännas svårt att ge allt i ett förhållande.
    Om han kommer fram till att han inte vill vara ihop med dig längre borde du tänka att det var bra att det hände innan ni gifte er. Även om det är tungt.

Upp med hakan!
    /Tessideluxe

Svar på tråden en ledsen tjej