Vi tog bruden o brudgummen nar de var ute pa en golfrunda med hennes foraldrar. De och banvarden var involverade och holl bruden pa banan fast hon holl pa att ge upp ("asch, du behover inte rakna det slaget, kom igen nu"
Pa hal atta (green dold fran utslag) sprang vi fram och hallde ut tva hinkar rangebollar pa greenen. Sedan gomde vi oss bakom nagra buskar, det var jattekul att se reaktionerna. "Glomde forra paret sina bollar?" "Nej, men vad fan?" "Ar det svamp pa green?". Sedan dunkade vi pa Highway to Hell i bergsprangaren, de stod och kliade sig i huvudet. Det blev valdigt lyckat! Jag hade sedan tre manader tillbaka sagt att mina foraldrar skulle komma den helgen. Pa fredagen ringde jag och namnde att jag skulle hamta dem. Sa det var den sista helgen hon hade forvantat sig att bli kidnappad. KUL!
En annan kidnappning gick ut pa att en granne till bruden ringde pa dorren hysteriskt kl 9 pa morgonen. Brudgummen stod och borstade tanderna, sa hon var tvungen att oppna. "Det har varit inbrott i garaget" sa grannen. Bruden som ar en jatteduktig golferska med dyra klubbor tankte direkt "Jaklar, jag visste att jag inte skulle lamna klubborna i bilen". Sa hon slangde pa sig brillor, jympabyxor och en sliten sweatshirt (som en tjej lagt fram innan) och hangde med ned i garaget. Dar inne i morkret stod naturligtvis vi. Hon trodde att tjuven var kvar, dramde igen luckan och sprang darifran. Chockstart pa morgonen, jattekul!!!!
Lycka till!