Fixerad vid asiattjejer!
Jag har upptäckt att min kille surfar runt på en massa internetsidor med asiatiska tjejer! Jag har inget emot att han är inne på "vanliga" p*rrsidor men det känns så äckligt med alla dessa små asiattjejer! Känner mig dels brädad av dom och sen har man ju läst och hört om all prostitution och utnyttjande av tjejerna som finns.
Har även hittat lite foton på tjejer sen han var i Thailand med en kompis.(Innan vi blev ihop)Ganska oskyldiga bilder dock men man vet ju inte vad man ska tro. Han reste runt en del där men var rätt länge i Pattaya. En ökänd vidrig sexort enligt många...Jag har frågat vad han gjorde just där men han sa att det var ett fint och trevligt ställe, man får väl försöka tro honom då..
Jag har aldrig nämnt något om hans p*rrsurfande eller bilderna han och hans kompis tagit, vill inte snoka och lägga mig i för mycket känns det som! Men jag mår lite dåligt av detta.
Nu är det så att vi planerar en resa tillsammans i höst. Min pojkvän vill åka till Thailand och jag vill väldigt gärna dit också, har drömt om det i flera år! Men jag är rädd för att han ska gå runt och dregla över alla tjejer och jag ska vara konstant svartsjuk...Har hört av vänner som varit där att många thaitjejer är extremt flirtiga mot killar och att prostitutionen är utbredd. Jag vill inte att allt detta ska förstöra för oss och tvinga mig att välja ett annat resmål, vad ska jag göra/tänka?