• Linda&Peter

Hur aker ni ifran festen?

Hej alla,

Hur har ni planerat att ta er ifran festen pa natten? bilen ni hade fran kyrkan, taxi eller nagot annat alternativ?

Tack, tack for tips

• Svar på tråden Hur aker ni ifran festen?
  • Linda-Mari

vi kommer att åka taxi... hem från festplatsen tycker jag att taxi duger alldeles utmärkt..

• Miranda

Vi tar egen bil från festen till hotellet vi skall vara på! Är en bit att åka, ingen annan vet vart vi ska. Funkar ju inte om man druckit alkohol dock

• Linda&Peter

Linda-Mari - det lutar faktiskt at samma hall som ni, alltsa att ta en taxi, bra att hora att fler har samma ide.

Namen Miranda, inte ska ni val behova kora sjalva pa er brollopsdag? Da kan ni ju inte dricka ens en brollops skal.

Tack for tipsen, nagra fler?

• augustibrud2004

Vi tog en taxi, beställde en när vi tyckte att det var dags att dra oss tillbaka. Hade ju ingen aning om i förväg när vi ville lämna festsen. Det fungerade alldeles utmärkt!

• Linda&Peter

Augustibrud2004, toppen, later som om det blir ett definitivt ja for taxi alternativet. Trodde kanske att det skulle se "konstigt" ut om brudparet lamnade i taxi, men nu vet jag battre.

Tack

• brud22

Vi kommer att bli körda av Best mannen, han kommer att köra oss från vigseln, till festen och senare till stället där vi ska spendera bröllopsnatten på.
    Där kommer vår bil att vara, då vi åker iväg dagen efter bröllopet....
    Allt är planerat, för det är bara 10 dagar kvar!!

• Tolin

Tog också taxi. Det fungerade finfint för vår del. Har goda vänner som absolut inte ville åka taxi trots att det bara var 500 meter till hotellet. De hyrde limousine som iofs körde en lång omväg, men ändå. Pengamissbruk kallas sånt... Man kanske inte behöver ringa minitaxi så att de kommer med en Mazda 121 dock...

• Linda&Peter

Hi, hi, du e for rolig Tolin, kan se mig sjalv i en skruttig svart-taxi bil vinkande till gasterna nar plotsligt avgasroret ramlar av eller gasterna tacks i ett moln av svarta avgaser!

Brud22...Ohhh, sa spannande snart dags for dig!! Jag langtar saa tills jag har bara dagar kvar.

Tack for tipsen.

• Brud 14/8 Kungsängen

Vi åkte limosin...och det var INTE gratis. Otroligt lyxigt och mysigt på alla sätt o vis men rekomenderas inte om man har en tajt budget. Tycker att det räcker gott o väl med taxi.

Svar på tråden Hur aker ni ifran festen?