Nagellack som SITTER?
Har någon tips på nagellack som verkligen sitter? Idealet är väl en veckas hållbarhet ungefär..
Har någon tips på nagellack som verkligen sitter? Idealet är väl en veckas hållbarhet ungefär..
Nagellack brukar hålla längre om man ovanpå det lägger ett lager genomskinligt lack. Själv brukar jag inte använda nagellack så tyvärr har jag inget märke att tipsa om.
Min favorit är Stellacolors från Helena Rubinstein det sitter superbra, Diors vernis Addict är ochså hållbart. Vill du ha ett billigare men som sitter relativt bra har Maybelline ett som heter forever strong.
Mitt favoritlack är från Chanel och håller i över en vecka utan top coat.
Revlon Color Stay ska tydligen sitta i minst en vecka. har inte själv testat men har läst i några tidningar om att det ska sitta bra. kanske kan prova det?
Det sitter bättre om du buffar naglarna eller vad det heter. Polerar dem ovanpå med en sån där trefärgad fil!
Maybellines forever strong sitter bra, det håller jag med om!
Jag köper alltid billiga lack för att jag ej hinner använda upp dem. Är dyra verkligen bättre?
Nu är denna listan lite gammal kanske. Är det någon som kan tipsa om fler? Kanske har kommit ut lite nya under dessa åren!?
Jag vill gärna ha en fransk manikyr som HÅLLER! Minst 2 dagar utan att man behöver fylla på...om det nu går.
Jag har ett supertips! Gå till en nagelstudio och gör fransk manikyr med gele. De använder samma slags gele som när man sätter tippar men utan tipparna. Håller SUPER!! Kostar ca 350kr ( i stockholm).