Livet
Jag kände så igen mig i Monns rader angående livet. Jag är nog lika deprimerad själv och har precis samma tankar. Inget känns roligt just nu och jag tänker mycket över livet och hur snabbt det går. Jag ifrågasätter mitt äktenskap och vet inte om det är för att det har vissa fel eller om det är för hur jag mår för övrigt i livet just nu. Hur vet man skillnaden?? Jag har blivit paralyserad och kan inte ta för mig någonting just nu. Tanken på att man en dag ska dö har gjort att jag ifrågasätter allt och undrar om det är någon mening med något. Letar jobb och undrar varje gång jag ser något om det är något jag vill slösa bort min dyrbara tid på. Så jag kommer mig inte för något...!!! Inte för att det är bättre att inte göra nånting precis.....Är jag verkligen med rätt människa, hur vet man vad som är RIKTIG kärlek och att man inte kastar bort tiden på någon??? Har ingen lust efter barn, men tanken på att man kommer att vara ensam i livet skrämmer mig. Är det skäl nog till att skaffa barn??? Jag är så osäker på ALLT i mitt liv, t o m mina egna funderingar och känslor. Är det någon annan som känner såhär?