• angelo

erotikmässa?

är det nån som vet när nästa erotik mässa är? jag har letat överallt men hittar ingen. kram

• Svar på tråden erotikmässa?
  • feb05

Såg i reportage på TV3 att dessa mässor anordnas av Hells Angeles...du kan ju kontakta dem !

• angelo

det hade jag ingen anning om ,men det låter ju inte roligt.

• Jennifer E

Är det STHLM du vill gå i? I så fall föreslår jag att du ringer Munchenbryggeriet där de brukar hållas!

• feb05

Det som Hells Angeles indirekt sponsrade (vilket betyder att de pengar man drar in går till kriminell verksamhet) brukar hållas bland annat på Münchenbryggeriet...

• angelo

det känns som mycket mangör sponsrar fel endamål nu för tiden. tråkigt men sant.

• <:3 )~~~~

Det är antagligen Fair Erotica du menar, den brukar vara på Münchenbryggeriet som sagt.
    Här har du hemsidan
    www.fairerotica.nu/

• angelo

Är det nån som varit där? och kan säga om det är nått att ha-

• Loka

Har inte varit där själv, men vi har vänner som går varje år. Så helt fel kan det ju inte vara (måste bara berätta att det är enda gången/år dom skickar barnen till mormor ). Kan ju kanske vara nåt, men håll hårt i gubben .

• angelo

Det är min tanke med, men har precis missat en mässa. det skulle vara tråkigt att vänta ett år till.

• <:3 )~~~~

Rätt tråkigt, gå inte dit med sambon!
    Gå dit med tjejkompisarna på tjejkvällen, då är det härligare stämning.
    Finns mycket skräp men även en del trevliga saker, rätt så billigt.
    Mycket porrig stämning..

• angelo

fast jag och min sambo kan behöva göra nåt kul i hop och piffa upp stämningen mellan oss. senast vi gjorde nåt utanbarnen var för 8 månader sen. så jag kan inte tänka mig att gå med nån annan

Svar på tråden erotikmässa?