• pierreka

Tåring

Var i Italien och såg att killarna hade tåringar. Lite kraftigare än tjejernas. Hur skulle ni reagera på det i Sverige?

• Svar på tråden Tåring
  • EmmaPemma

Jag avskyr tåringar på både tjejer och killar - inte alls fint enligt mig. Jag gillar inte att dra uppmärksamhet till fötterna (så även nagellack går bort *uh*). Jag gillar inte heller att se andras fötter.

Så en fördel med vintern är att man alltid täcker fötterna med strumpor och skor (som jag älskar ).

• MsKingston

EmmaPemma

Hahhaaa, jag håller med dig. Tacka vet jag strumpor och skor.

• Ellte

Har killen snygga fötter så javisst! Jag är tvärtemot tidigare inläggsskrivare en sån som tänder på snygga fötter ;)

Solbrända, smala, fina, välvårdade... :-P

• ztar

Tåringar kan betyda lite allt möjligt. På kvinnor i Indien betyder det ofta att hon är gift :)

• pierreka

Vill gärna höra lite mer om tåringar på killar. Har ni sett någon kille med tåring? Vad tänker ni om det?

• Jema

Jag tycker att det är så FULT med tåringar.
    Finns inget onödigare "smycke" än just det.

Tycker att det är FULT på både tjejer och nästan äänu värre vore det på killar.

Jema

• Caitline

Snyggare med strumpor och skor på alla tycker jag med! Men kan tjejer ha tåringar så kan väl killar, jag skulle inte reagera annorlunda om det vore en kille. Vet inte vad skillnaden skulle vara..

• K.C

en till som tycker det är fult. Det ser oftast antingen billigt eller flummigt ut. Kan inte tänka mig att en man skulle kunna få det att se bättre ut..

• Forsfors

Har aldrig sett det på någon kille. skulle min sambo komma hem med tåring så skulle jag nog börja gapskratta.

• Forsfors

I morse låg jag och tittade på sambons fötter och började faktiskt skratta när jag försökte föreställa mig honom med tåring...

• aco

Pa tjejer; Lite gulligt tonarsaktigt. Om man ÄR tonaring vill säga!! Annars blilr det lite barnsligt...
    Pa killar; Lite omanligt... Han far nog vara j-t snygg och ha underbara, harfria, välvardade, solbrända fötter för att det ska funka...

Sa tycker jag....

• vixen not a tramp

Olika saker är ju snygga på olika personer. Har man snygga fötter är det väl helt ok. Dock brukar killar ha rätt fula och håriga fötter...Om han har lite "player"stil kan det nog funka men inte annars tror jag.
    Skulle min m2b använda det helt plötsligt skulle jag bli mycket förvånad och ana ugglor i mossen.

Svar på tråden Tåring