Festlokal Malmö/Skåne?
Är det ngn som känner till en bra festlokal i västra/södra Skåne för ca 120 pers? Vi vill kunna fixa mat och dryck själva
Är det ngn som känner till en bra festlokal i västra/södra Skåne för ca 120 pers? Vi vill kunna fixa mat och dryck själva
Hej hopp!
Vi ska vara på Norra Ugglarps Bygdegård!
Inte superflashigt, men mysigt och med fina dekorationer etc kommer vi få det underbart där!
Billigt och man kan fixa maten själv, kan hyra in deras serverings personal tex.
Kbm
Börringe bygdegård mellan Skurup och Svedala tar nog in 130 per. De kan fixa mat men jag tror att man själv kan stå för det oxå. Har ej varit inne i lokalen så jag vet inte om den är trevlig till bröllop.
Hipp inne i Malmö. Spegelsalen. Där kan man fixa både mat och dryck, men lokalhyran är på 10 000 kr. Rönneholmsgården (?)/ Bladins (sök i äldre trådar)
Lycka till!
kaboooom - hur mkt är lokalhyran på, och vad kostar serveringspersonal ifrån Ugglarps?
Tack på förhand!
Tackar för tipsen. Har dock hört att de tar en "korkavgift" på 100 kr/kuvert på Hipp om man inte vill ta drycken från dem Ngn som vet om man kan fixa egen mat och dryck på Luftkastellet?
/LoE
Norra Ugglarp kostar ca 1500kr plus 500 för städning...
Serverings personal kostar 100kr i timmen!
Frangipani- när ska ni gifta er?
kbm
kaboooom- Funderar på september 2005. Jag har letat lokal ett litet tag.. Tycker det är svårt att hitta något som känns helrätt, till bra pris.
LoE: Man får inte fixa egen mat och dryck på Luftkastellet, tyvärr...