Mama Mia!
Hej!
Tänkte höra om någon av er känner till Mama Mia-mottagningen på Karlavägen? Är de bra? Tänkte gå dit på deras drop-in och ta cellprov mm.
Hej!
Tänkte höra om någon av er känner till Mama Mia-mottagningen på Karlavägen? Är de bra? Tänkte gå dit på deras drop-in och ta cellprov mm.
Jag har gått dit och jag tycker de är bra där. Iallafall de barnmorskorna jag har träffat.
Mycket bra!
Jag har gått dit i flera år och tycker det är lugnt och trevligt där. En av gynekologerna jag varit hos gillar jag dock inte, hon skriver mest ut recept hela tiden (gick därifrån med p-piller, minipiller och p-stav, "utifall att"...), när jag egentligen mest behövde prata om olika preventivmedel...
De är suveräna
Rekommenderar dem varmt!
Skaffade p-piller där och om jag har möjlighet när det blir dags för barn vill jag gå till deras mödravård
Har erfarenhet från en barnmorska vilket har resulterat i att jag har slutat att gå dit. Träffade en kvinna som gladeligen skrev ut recept men när jag hade frågor, funderingar och vid mitt sista besök, var lite orolig då betedde hon sig som om det var så oerhört ansträngande att svara på mina frågor. D e t var inte roligt, man är ju lite extra känslig när det gäller något där nere :).
Det är ju inte som att gå till optikern direkt...