• Bride2B..

3-års Jubileum.. Tips behövs...! [OT]

Min fästman och jag firar 3 års jubileum nästa vecka på torsdag (28:e oktober) men han kommer inte hem förrän den 29:e...

Jag tänkte att vi kunde hitta på något kul und helgen för att fira vårt jubileum... Eftersom vi sparar som dårar till bröllopet så har vi verkligen INTE råd att lägga EN endaste krona på annat.

Därför undrar jag om det finns smarta och fiffiga BT:are som kan tipsa om något fiffigt, romantiskt och kul..

(Han bor hemma hos sina föräldrar och kan därför inte göra nått för oss själva i lägenheten, alltså endaste privata stället är hans sovrum.. samma sak för mig)

Är du fiffig?? Kan du hjälpa mig??

• Svar på tråden 3-års Jubileum.. Tips behövs...! [OT]
  • Jema

Höstpicknick!
    * Filt
    * Ljus?
    * Varmchoklad
    * Baguetter eller goda mackor
    * Pastasallad med bröd
    * Mousseratvin
    * Frukt

Lycka till!
    Jema

• Bride2B..

Tack, det var jättemysigt tips... men det är så hösttråkigt nu för tiden, marken är oftast blöt och så är det JÄTTE kallt...

• Jema

Annars kan ni kanske hitta en bänk + bord och lägga ut sittunderlag och filten över.
    Och att det är kallt är ju inget större problem då ni får värma varandra och ha en massa ytterkläder på er

Jema

• Monn

Eller så går ni på en långpromenad och har picknick på vardagsrumsgolvet med en massa tända ljus runt omkring. Det hade vi en gång när vi hade tänkt picknicka ute i skogen men det började ösregna så vi sprang hem istället.

• Bride2B..

Jema... Det låter SUPERMYSIGT... :D
    Monn... Vi kan ju inte göra det privat då alla andra är hemma hela tiden.. :(

• Monn

Oj då, jag läste visst inte ditt första inlägg ordentligt :D

Då är det picknick ute i det fria som gäller (supermysigt det också, så länge det inte regnar vill säga ;))!

• Bride2B..

hihi... hoppas vädret står på vår sida :) kom gärna med fler "inomhus" förslag

• mrsbasse

Vi är i samma sits som ni..
    kanske ni kan försöka få bort familjen från köket i typ 2 timmar o laga tillsammans god mat o tända levande ljus o sen köpa allt möjligt gott godis o hyra film (då får inte familjen vara i tvrummet) o så myser ni sen med levande ljus på rummet. Kanske ni kan ha spakväll. Haft det en gång med min älskling o det va ganska kul! Hade scrub, mask, tejppeeling som man sätter på näsan o fotscrub, massage, hårinpackning o sånt kul. Han va riktigt rolig den kvällen! :) Gå på en långpromenad med massa kläder.
    Titta på bio (kanske lite dyrt)
    har ni kanske en kompis/familj som har en stuga inte för långt bort kan ni åka dit o göra allt det här..
    Du kanske bara kan köa nåt litet till han. Roliga kalsonger, kort, godisbit, blomma eller nåt bara för att känna fira-känslan.
    Hmm.. va mycket man kan göra.
    Ni kommer nog få det jättebra! Ha så romantiskt o kul!

• Bride2B..

mrsbasse... du är otroligt fiffig :D

Svar på tråden 3-års Jubileum.. Tips behövs...! [OT]