• Jennyhj

    Kontakt med likasinnad vårbrud i Värmland

    Finns det någon mer här på BT som gifter sig i maj 2005 eller däromkring. Vore kul att få kontakt med någon som man kan bolla ideér med och prata nervositet med.

    Hör gärna av er: strumpa_@hotmail.com

    //Jenny

  • Svar på tråden Kontakt med likasinnad vårbrud i Värmland
  • Marre05

    Jag ska gifta mig med min älskade i Juli 2005. Skulle vara kul att ha en liten träff..

  • inka_82

    hejsan ska gifta mig den 30 juli 2005.. bor i värmland.. vart i värmland bor ni?

  • inka_82

    jag bor som sagt va i filipstad... bröllopet blev framflyttat till den 13 augusti för det va så många som redan bokat ju..

  • Lindagrey

    Jag och min sambo gifter oss i början av Maj och även döper bäbisen som nu är i min mage. Bor i karlstad. Hör gärna av er till mig.

  • Stissan

    Hej!
    Oj råkade starta ett nytt inlägg istället för att svara på det som redan fanns vilket var min mening!Man är lite för snabb ibland.

    Är ganska ny här på BT.Men BT är lite smått beroendeframkallande.Jag har prelbokat vigsel i Grava kyrka och Träfotre den 21 maj.Hur går det för er i planeringen ? Själva har vi funderat lite över meny,festprogram,inbjudningskort och vilka vi ska bjuda.Har tänkt göra det mesta själva. Det är jättekul att planera.Men tiden går ganska snabbt...så det kan nog bli stressigt.

    Kan vara kul att följas åt här på BT och inspirera och tipsa varandra lokalt.

    MVH Kristina

  • brudnojan

    Jag gifter mig i Karlstad Domkyrka den 23 juli och vi kommer att ha festen på Stadshotellet. Jag och min sambo kommer ifrån Karlstad men bor i Linköping så jag kan tyvärr inte vara med på någon ev. träff. Vore däremot kul att höra hur det går för er med planerandet. Ibland känner jag att jag är ute i lite för god tid. Igår fick jag till exempel reda på att ett kompispar till oss som vi skulle ha som toastmasters väntar barn så det är bara att börja tänka om. Håller på att fundera över inbjudan, hemsida, musik i kyrkan, transport, dukning osv. Har dessutom varit och provat några klänningar. Vilken känsla! Har hittat en som jag älskar men den kostar 7 000 kr och jag vet inte om jag verkligen kan lägga ner så mycket pengar på en klänning som jag bara ska ha en dag.

    Lycka till med er planering!

  • Jennyhj

    Trodde jag svarade på det här igår, men jag måste ha missat att posta, hmmm!

    Hur som helst, vi gifter oss 21 maj i Forshaga och kommer ha ett borgerligt bröllop.

    Jättekul att det är så många som har skrivit här på tråden, fortsätt gärna med det!

  • marjo297

    Hejsan, alla värmlandsbrudar. Vi gifter oss i Gräsmark en bit ifrån sunne 20 aug 2005. vi kommer att ha festen på sunne hembygdsgård, med catering.

    Men vi bor oxå som "brudnojan" i Linköping, vilket sammanträffande . Och så här på distans är det inte så lätt att fixa allt. Tacksam för tips!
    -vore glad att få reda på om någon hittat ett gott/bra och gärna annorlunda tårtställe i värmland, där man kan beställa bröllopstårtan från.

    lycka till med alla era beslut.....

  • klinga74

    Hej, jag är också här! Vi gifter oss i Grava kyrka 14 maj 2005 och kommer att ha middag och fest på Apertins Herrgård. Kul med en egen värmlands-vår-tråd!

  • Jennyhj

    Hur är humöret för en BT-träff?
    Det verkar vara en ganska lagom skara med brudar redan nu, kanske det har trillat in någon mer nu sedan sista inlägget gjordes.

  • Marre05

    Jag känner mig sugen på en BT-träff.

  • Stissan

    Hej!
    Jag är gärna med på en BT träff.Själv bor jag i Karlstad.Arbetar på dagarna så en lite senare tid på em alt. helgen skulle passa mig bäst.

  • inka_82

    jag vill gärna med på en träff om man får fast man inte gift sig ännu..

  • Jennyhj

    Hej hej! Jag vill bara meddela att mitt bröllop inte kommer att bli av så jag drar mig ur allt nu!

    Hoppas det går bättre för er och att ert bröllop blir precis så underbart som ni önskar er!
    Lycka till i framtiden!
    Kramar Jenny

  • inka_82

    jennyhj.. varför blir det inställt... hoppas allt är bra med dig ändp..kramar om

  • Stjärna

    Tips på tårtställe!

    Royal har jag hört tar bara 17 kr/biten. Det ska också ligga något bortanför inre hamnen som ska vara ännu billigare. (minns inte namnet).

    Tullholmsgymnasiet har ju restaurangskola, så de kanske bedriver catering/ har ungdommar som vill tjäna extra som servitörer? Värt att kolla!

    Lycka till med era bröllop!

  • klinga74

    Hej karlstadsbrudar! Hur blir det med en träff? Jag tycker att det verkar som en lysande idé. Har lite brist på inspiration så en fika vore härligt.

  • Floyd

    Hej tjejer!

    Jag ska gifta mig 13 augusti i Arvika tillsammans med min norrman. Bor dock i Oslo, så det blir kanske inte så lätt med en träff... Men, chatt går ju bra det med!

  • inka_82

    floyd

    ha vi ska gifta oss samma dag.. vad långt har ni kommit i planeringen.. hör gärna av dig på min mail.. inka_1982@hotmail.com

Svar på tråden Kontakt med likasinnad vårbrud i Värmland