*Blomman*: Då får vi hoppas på att meningen var att du kommer att lyckas!
mrs.: jag har också haft sanndrömmar, jag drömde att min kompis mamma stod och grät förtvivlat och ingen kunde trösta henne natten till den dagen då min kompis dog i en bilolycka.Efter det kan jag bli hysterisk och ringa upp både folk som jag kännt för länge sen, gamla ex och folk som jag känner nu etc, bara för att höra om de mår bra om jag drömmer något otäckt om dem.
Inatt drömde jag att jag var jagad av någon ond kraft som man inte fick titta på, och var tvungen att kasta mig ut från en balkong i en hemmagjord linbana av tvättlina och en galge för att inte bli fångad. det var jätteotäckt,speciellt med tanke på att jag är höjdrädd. men jag klarade mig och kom helskinnad ner, dessutom befruktad av någon som inte vågade/kunde ta sig ner från balkongen. Där nere mötte jag en tvillingsyster som också var gravid (vi hade jättemagar båda två, fast befruktningen måste ha skett några minuter innan) och jag blev prinsessa i det sälskap som klarat sig ner från balkongen (vi var jättemånga och folk hade hunnit slå läger nedanför). sen skulle vi åka ¨någon annan stans, men jag var tvungen att gå och kissa först, jag letade och jag letade efter en bra toalett, och till slut fick jag gå på en om jag betalade jättemycket pengar. När jag betlat hittade jag inte toaletten, såm jag kissade i något annat de hade i affären och sprang därifrån innan nåpgon skulle upptäcka vad jag gjort!
Tolka på den,ni, alla drömtydare