Limousine ?
Hej! Gifter mig i februari 2005. Är det någon som vet var man kan hyra Limousine eller annan "rolig" transport i Linköping?
Tack!
Hej! Gifter mig i februari 2005. Är det någon som vet var man kan hyra Limousine eller annan "rolig" transport i Linköping?
Tack!
www.limousinetjanst.se/ kör över halva Sverige, från södra delen och uppåt Stockholm. Riktigt lyxig bil och chaufför, är helnöjd!
Vet att det finns en kille som bor mellan Linköping o Norrköping som har en limousine, prova att ringa vikbolands taxi så får du hans nr där, tror att han tog 600kr /tim men jag e inte säker :)
Resturang Carl Johan i Norrköping har oxå en bil o den kostar 1000kr/tim du kan ju alltid ringa o kolla :) Lycka Till!
Hej hej....
Harrys / Riva har en jätte fin Vit limousine, vi har själva bokat den till vårat bröllop den 29/1-05 Jag vet tyvär inte riktigt vad tim hyran låg på...
,Men den var ialla fall jätte fin... Lycka till...
Januari brud
Har du något nummer till dem ni hyrt bilen av?
Är det någon annan som har förslag på en fin vit bil i Norrköping/ linköping
Vi behöver en vit bil till vårt bröllop i Norrköping i maj. Rolls eller limo. Det viktiga är att den är vit och vacker
Snälla....hjälp oss.. och vi vill att den skall utgå från områden kring norrköping/linköping....
Pingstbröllop: Vi har samma problem fast vi behöver i augusti. Någon därute???
För er som är intresserade av en vit limousine finns en att hyra i Linköping. Gå in på www.harrys.se/, klicka på Linköping och sedan på limousineservice. Där finns blider och bokningsnummer.
Lycka till!!
Vi har nu bokat bilen som Harrys har, inte så farligt dyrt ca 2000 blir det för oss. Fördelen är ju att den är ganska stor så man får verkligen plats.
Å, så kul att kunna vara till hjälp! Återigen Lycka Till!
/Henrika