• cilia

Transport för gästerna!

Hej!
    Undrar om det finns någon som skulle kunna hjälpa mig? Många av våra gäster kommer längväga och har troligen ingen bil med sig... Vi tänkte hyra en buss att transportera gästerna till och från kyrkan. Problemet är att jag inte vet vart jag ska börja leta! Är det någon som har erfarenhet av detta? Eller vet bra bussbolag jag kan ringa? TACK på förhand!

• Svar på tråden Transport för gästerna!
  • Mrs Brewitz

Hej!

Jag gick in på eniro och letade fram olika bussbolag, skickade sen mail till dem med förfrågan om pris mm. Vi valde till slut Ekmans buss på birgerjarlsgatan. De tog 1,300 kr + moms. Då hämtas gästerna vid kyrkan och körs till festlokalen.
    Lycka till

• FROGGY1

Mrs Brewitz:Det lät bra pris. Hur många rymde bussen plus hur lång var sträckan bussen körde?? Vår färd är på ca 10 min samt att den ska rymma runt 30st.....tacksam för ditt svar....(hette bussen något speciellt från Ekmansbuss??)

• Mrs Brewitz

Hej FROGGY1!

Bussen tar 50 personer och sträckan är från Östermalm till Södermalm, tar väl ca 15 minuter skulle jag tro. Bussen hette inte något särskilt, jag sa bara att den skulle ta ca 50 personer.

Svar på tråden Transport för gästerna!