• ProudWoman

idiot till karl

Jag ska tydligen inte ha med killar att göra...
    idiot!!! ok, jag är är småkär i dig ja, men jag
    har fan inte krävt ett förhållande, inte ens
    förväntat mig det, är lika nöjd med bara sex,
    fattade inte du det... men det är upp till honom
    att bryta kontakten då om "bara tanken på ett
    förhållande kväver dig"!!! Jag har fan inte
    begärt ett förhållande, fatta
    men han har i så fall om han känner så ingen jäkla rätt att inte vara klar med det från början... om man är "livrädd för ett förhållande" så ska man säga det från början och inte skriva "jag vill inte ha ett förhållande just nu, men jag kan inte helle lova att det inte leder till det"

• Svar på tråden idiot till karl
  • ProudWoman

ursäkta att jag svär... jag blir bara så arg och ledsen att han inte kynde göra en sån vikig sak benhårt klar direkt

• Tean
    Hmmm...du låter ledsen och besviken. Låt karln vara ett tag så kanske han dyker upp igen och då kan ju du se vad du känner för honom då?
  • ProudWoman

såklart jag är ledsen och besviken, det är inte första gången det händer, inte första killen som gör såhär... jag är så less på att aldrig få vara lycklig, att alltid bli sviken... känner mig värd noll och intet just nu... för jag vill inte behöva ha det så här varenda gång, jag blir konstant utnyttjad och lurad...jag förtjänar tydligen inte att få må bra... för varje gång jag tror att jag ska bli lycklig så drar nån undan mattan och jag dråsar ner i verkligheten igen

• Tean

Åh, vad tråkigt det låter! Jag förstår att det känns piss nu, men ge inte upp och visst är du värd massor. Låt inte vad som hänt bestämma vad du är värd. Du är den enda som kan avgöra det så upp på de höga hästarna igen.
    Celine Dion: don´t give up on your faith, love comes to those who believe it.

(en parentes bara, för jag ville egentligen bara peppa dig -jag har också varit där du är i mina dagar, men det kanske finns ett mönster i hur du väljer karlar? Jag hade ett destruktivt mönster innan jag träffade min man, som är helt annorlunda än de killar jag varit tillsammans med tidigare. Jag föll helt enkelt för fel män).

• Vicky 2005

Hörrö bruden såklart att du förtjänar att vara lycklig!
    Du är ju nybkiven singel uynyttja det. Gå ut och ha kul. Gör precis vad du vill, du fixar det. Du är värd endast det bästa!

Kram

• Stjärna

Försök att hitta lycka i annat än kärlek och killar. Försök istället att hitta vänner, fritidssysselsättningar och saker i vardagen som gör dig lycklig och stark.

Strunta i killarna, lägg allt sånt på hyllan ett halv år eller så.

Det är mitt tips!

• K.C

Har själv varit i den karusellen förut, men det berodde på att jag var så desperat efter att må bra och bli bekräftad att jag inte kunde avgöra vilka som skulle vara bra för mig och inte. Fan, om DU vill ha ett förhållande ska du inte NÖJA DIG med bara sex!!!! Det ska isf vara på bådas villkor! Skit i den där killen - du vill inte ha nån du får locka med socker ändå... Det FINSN bra killar, men jag kan hålla med dig om att de ibland känns jhävligt omöjliga att hitta. Fattar också att du behöver nåt just nu som du vill att nån ska hjälpa dig med, men tyvärr hittar du det nog inte så snabbt som vdu vill och om du letar... I alla fall gjorde inte jag det. Det enda som hände var att jag slösade tidd och energi på idioter... Ägna det åt dig själv istället så akn INGEN motstå dig sen... Kram på dig. Sätt upp hans bild på en darttavla och köp en chokladask så ska du se att det känns bättre sen.

Svar på tråden idiot till karl