• Bröllopstokiig

naglar/aniktsbehandling fridhemsplan-Hornstull

Är det nån som kan rekomendera nåt ställe som är bra på manikyr i närheten av Fridhemsplan eller hornstull. Jag skulle vilja göra manikyr och få små strassstenar inlagda på naglarna till bröllopet. Efterstom jag har ont om semesterdagar tänkte jag ordna det under en långlunch.
    Sedan letar jag också efter ett bra ställe där jag nån vecka innan bröllopet kan få ansiktsbehandling, färga fransar och bryn också i de krokarna.

• Svar på tråden naglar/aniktsbehandling fridhemsplan-Hornstull
  • Bröllopstokiig

Vid Fridhemsplan finns det ett ställe som heter Nya Naglar, på Flemminggatan 87. De verkar uteslutande syssla med naglar och verkar väldigt duktiga. Kolla med dem på tel 651 51 77! Vad gäller ansiktsbehandling, rekommenderar jag Marcel på Scheelesalongen vid Kungsholms torg. Ett billigare alternativ är Beauty schools salong Elisabethsalongen som också ligger vid Kungsholmstorg.

• Bröllopstokiig

Jag brukar göra naglar ungefär en till två gånger om året. Jag har alltid varit jätte nöjd hos en dam som har en salong i närheten av Hard rock café. Clinica Bella Donna heter salongen. Hon arbetar där ensam. Hon är jätte duktig och naglarna håller!
    Har ej adress eller telefon nr här på jobbet.

• Bröllopstokiig

Ett tips bara...Om du skall göra ansiktsbehandling, gör det mer än en vecka före bröllopet. Risken finns att ansiktet svullnar upp och att din hy blir lite väl rosig och överkänslig några dagar.

• Bröllopstokiig

Vid kungsholmstorg finns Elisabetsalongen som gör oliak sorters behandlingar till bra pris www.beautyschool.se

• Bröllopstokiig

Jag ska kolla upp salong Que vid St Eriksbron...det lär ha ett bröllopspaket med naglar, hår oh sminkning. Gör även ansiktsbehandlingar

• Erik Öberg
    Starlight Nails är otroligt professionell. Snygga, hållbara naglar, bra pris och dessutom alltid lika trevligt att sitta och prata. Jag kan VARMT rekommendera Starlightnails salong till alla!
    tel:08-643 88 88
  • Aniara4

Jag färgade ögonfransarna och -brynen på Envy Me som ligger i hörnet av Kronobergsparken, bakom Daglivs (Parkgatan 20), och blev mycket nöjd. De gör naglar också, men ansiktsbehandling är det nog värre med tyvärr.
    www.envyme.se

Svar på tråden naglar/aniktsbehandling fridhemsplan-Hornstull