• Millalollo

Oro då sambon ska resa bort...

Min sambo ska resa bort. På jobb. I 2 veckor. Jag är så himla orolig att han ska bedra mig, antagligen helt utan anledning. Jag vet inte om jag ska ta upp detta med honom. Vi har diskutterat det förut då han rest och han har sagt att det finns inte chans på jorden att han skulle vara otrogen mot mig... Jag tror inte att han skulle vara otrogen så jag vet inte varför jag känner så här. Vad tycker ni, ska jag prata med honom om min oro eller låta bli? Jag är själv inne på att det bästa vore att låta bli, men jag nästan vet att jag kommer att ta upp det med honom i alla fall.... Ni som läste min P*rr-tråd kanske vet varför jag börjat tvivla på honom igen.
    Synpunkter..?

• Svar på tråden Oro då sambon ska resa bort...
  • Lill Anna

Prata är nästan alltid bättre än att hålla tyst..
    Det är stor skillnad på porr och kärlek, lika stor skilland som det är på bilder och verklighet..
    Tydligen har din man problem, men med porr, inte med sex/kärlek.

Våga lita på honom, du kan väl inte hindra honom ifrån att åka?

• Lillstrumpan

Så länge du tar upp det på ett bra sätt, så tycker jag du kan prata med honom om din oro. Men det är viktigt att du säger det på ett sätt så han inte tror att du anklagar honom. Säg något om att du vet att du kan lita på honom och att det är din egen osäkerhet som sätter igång dessa tankar hos dig eller liknande... (Har inte läst din andra tråd, så jag vet iofs inte vad osm ligger bakom.)

• Snuttegurkan

Hej !
    Tala om dina känslor för honom, ta inte upp hans brister. Annars kan det vara lätt för mannen att direkt ta försvarsställning och då blir det bråk.

LYCKA TILL!!

KRAM VÄNNEN !!!!

• Knuten

Var i samma sits som du både med p*rr och oro då vi inte sågs. Det som fattades var tillit och att han bara tog kärlek och värme från mig. Jag fick ingeting. Resultatet blev att jag blev trött och energilös. Du får fråga dig hur mycket kärlek, uppmuntran och värme han ger dig.
    Jag bröt förlovningen och han fick flytta. Det är det bästa jag gjort. När jag ser p*rr idag i reklam och dyl är jag glad att jag inte är tillsammans med mitt ex. En bättre och mognare man väntar... Du får fråga dig vad han ger dig. Lycka till. Du är säkert en pingla som fått ett dåligt självförtroende av ett dåligt förhållande. Hade han älskat dig hade han förstått dina reaktioner. Hur hade du själv reagerat om han uppträtt som du har gjort nu. kram från Knuten som snart är en röd fin tråd;0) Du kan alltid maila mig. Kram

Svar på tråden Oro då sambon ska resa bort...