Träningskompis sökes i Stockholm
Hej!
Jag är en otränad tjej som vill börja träna. Skulle vara kul om det finns någon annan nybörjare att träna med. Väger för mycket så det skulle vara bra att komma igång. Bor i Sollentuna men jobbar i Sumpan.
Hej!
Jag är en otränad tjej som vill börja träna. Skulle vara kul om det finns någon annan nybörjare att träna med. Väger för mycket så det skulle vara bra att komma igång. Bor i Sollentuna men jobbar i Sumpan.
puffar upp den här för den goda sakens skull. Bor inte i stockholm och kan därför inte ställa upp själv, men jag vet hur mycket en träningskompis kan göra för motivationen. Lycka till med framtida träning!
Jag tränar på friskis inne i stan, vid rådmansgatan och kungsholmen. Men det blir ju en rätt så stor omväg för dig att åka in till stan efter jobbet. Men om du nu skulle vilja testa så är det bara att säga till!
Letar du fortfarande träningskompis?
Jag bor också i Sollentuna (Helenelund) men jobbar också i Sumpan!!
Tränar just nu på friskis i Kista men det blir inte alltid av att man åker dit för det tar ett tag och jag har ingen att träna med. Har funderat på att börja på sats eftersom det ligger här i Sumpan!
Hatar, hatar, hatar att träna själv.. det är verkligen trist...
/Linda
Hej Linda!
Jag tycker att du ska hänga på oss i den andra "träningskompis-tråden" om du inte får napp här!