• anne_68

    missed abortion !

    har nyss fått reda på att jag inte har nåt barn i magen. skulle ha vart i 10:e veckan. men efter lite småblödningar så fanns inget foster, bara fostersäcken.hjälp vi gråter blod,har nån varit med om samma sak?ska tillbaka om en vecka.

  • Svar på tråden missed abortion !
  • kira03

    Stackars er!
    Jag har tyvärr ingen erfarenhet, men gå in på systersajten Familjeliv, där kommer du att hitta "likar"! (www. familjeliv. se utan mellanslag)

  • anne_68

    tack för att du svara.betyder mycket.kramar.

  • Keri

    anne_68, stackars stackars er! Jag förstår att ni är fruktansvärt förtvivlade. Styrkekram till er!

  • Secret

    Oj vad tråkigt och sorgligt...jag vet att det är svårt nu. Min bästis var med om samma sak för ett år sen. Hon och hennes man mådde dåligt rätt så länge men det blev bättre när hon fick psykologhjälp.
    Nu är hon gravid igen och allting går bra.
    Jag skulle också rekommendera att gå in på familjeliv.se. (Känsliga rummet)där finns många som har verit med precis om samma sak

    Många kramar

  • K.C

    Könner för er. Hoppas ni hittar ett sätt att komma vidare. låt sorgen ha sin gång.
    Kram

  • Micke Picke Päronp*ng

    Tråkigt är det. men visst är det väl så att 3 av 3 graviditeter slutar i spontanabort. Eller om det kallas missfall.

  • Lill Anna

    Micke Picke Päronp*ng

    3 av 3 slutar i spontanabort? Föds det inga barn alls?

Svar på tråden missed abortion !