• förgätmigej

"Ebay-experter"- factory refurbished? Snabbt svar, snälla..!

Helt OT på ett bröllopsforum detta, jag vet.. Men då jag fått så många goda råd här förut så vänder jag mig till er med den här grejen i hopp om att få svar..!

Saken e den att ja e på Ebay nu och har sökt med ljus å lykta efter en viss slags MP3 spelare till bilen åt min blivande. Å nu har jag hittat en till ett bra pris men det står att den e factory refurished.. Vad e det? Är den begagnad? Hjälp, skulle vilja lägga in ett bud men vet inte om jag vågar..
    Sen tittade jag på en annan grej jag ville beställa och där fanns Paypal-"P":t, men inte den andra blåvita ikonen bredvid som oftast brukar va vid sidan om. Vad betyder det? Är det något lurt tro? Sen ännu en fråga.. Ni som har köpt "Buy it Now", har varan blivit levererad först efter det att dagarna som e kvar av auktionen gått ut, eller börjar det hända saker genast man har betalt?

Har tidigare beställt alla grejer till bröllopet från E-bay och varit nöjd, men nu plötsligt e jag skeptisk och fundersam över alla små detaljer.. Men jag har mitt hopp till er att ja får svar på mina frågor.. Tack!

• Svar på tråden "Ebay-experter"- factory refurbished? Snabbt svar, snälla..!
  • förgätmigej

Ingen som vet..! :(

• Hannita

eh, jag tror det betyder att den ar anvand men sedan uppfixad pa fabriken dar den gjordes.

• 20th century fox

om du köper "buy it now" så betalar du på en gång. Då behöver du inte vänta flera dagar innan de skickar. Oftast skickar säljaren iväg varan någon dag efter att de fått din betalning.

Svar på tråden "Ebay-experter"- factory refurbished? Snabbt svar, snälla..!