Vinterbrudar - hur ska ni transportera er?
Ni som gifter er på vintern - vad ska ni åka i på er stora dag?
Ni som gifter er på vintern - vad ska ni åka i på er stora dag?
Vi gifter oss 8/1 och vi har hyrt en limousine.
Vi har vigsel och festlokal på samma ställe, behöver ingen transport däremellan alltså. Till kyrkan åker vi i vanlig bil (typ mammas och pappas volvo!), det är inte så viktigt för vår del!
Vi ska åka i en kompis Jaguar
Vi ska åka häst och vagn om vädret tillåter!
Har också typ 50 meter mellan kyrka och lokal så det blir ingen transport då. Till kyrkan åker vi jaguar och hem från festen åker vi taxi - känns lyxigt nog!
//Cherkan
Vi har lånat och ska pynta föräldrarnas Mercedes Jeep. Vill inte frysa. Blir så röd om näsan då!
Vitlimousine elr en fin "gammal" bil royls roy ler hur man stavar det...hehehe
Rolls Royce tror jag...
...det stavas alltså!
vi kommer att åka häst å släde då vi komer va i norrland(i en lite by), blir nog mysigt!!!
Hej betanina!
hehehe ja det gör det,vet inte vart jag var ute och snurra... skäms på mej
Vi ska åka häst o släde. Ska också gifta oss i Norrland i en liten by, fast jag hoppas på mera snö!!!
Vi har ca 200 meter mellan kyrka och festlokal och vi hoppas på uppehållsväder för vi ska gå fackeltåg tillsammans med våra gäster. Facklor har vi köpt billigt på ÖB, de lyser i ca 45 minuter
vi åker limousine-ska åka en bit, jag hade också velat åka häst och vagn!
Då jag inte kan hitta nån som hyr ut fina veteranbilar får det bli taxi till kyrkan och vi har så nära mellan kyrka och lokal att därimellan går vi...
Vi åker från kyrkan i min brors bil (alltså ingen speciell) men anländer till festlokalen med häst o släde. Det är två mil emellan kyrka o festlokal, så det går inte att åka häst o släde hela vägen.
Melissa!
Vad kostade facklorna på Ö&B? Har sett på andra ställen för 20 kr/st och tyckte det var alldeles för dyrt om man ska köpa ett gäng! Men Ö&B borde vara billigare- eller!!??
Melissa,
är facklorna du har köpt sådana man häller rödsprit i eller brinner det direkt på fackelpinnen, så att säga
Det kommer att vara mörkt när vi kommer ut, och eftersom det är vinter kommer ju alla gäster att vara inomhus i festlokalen när vi anländer. Så de kommer ju inte ens att se vårt fordon. Hur har ni tänkt?