• pillan6

    Ny tjej från Malmö

    Hej!!
    Det är första gången jag är ute på den här sidan, jag och min sambo planerar att gifta oss till sommaren. Nu undrar jag vad en BT-träff är? Är tacksam om någon kan svara på min fråga.

  • Svar på tråden Ny tjej från Malmö
  • tullo

    en BT-träff är där folk från bröllopstorget (dvs här ) träffas irl.

    och välkommen!

  • Laguna

    Välkommen!!! Och grattis

    Jag har aldrig varit på BY träff så jag kan inte riktigt svara... Jag bor i Helsingborg förresten (om du vill veta hihi..)

    /Hanna

  • pillan6

    Tack!!
    Har ni varit på någon träff? Vad gör man där?
    Jag bor i Arlöv, precis vid Malmöstadsgräns.

  • Lugnistormen

    Hej och välkommen, jag är också rätt ny här. tanken att man ska gifta är forfarande lite skrämmande men också sännande. det ska bli så roligt o jag e den lyckligaste i världen.

  • lilla stjärnan

    Jag är också (relativt) ny här! Gifter mig juni 2005...

    Hej på er alla!

  • augustibrud2004

    Hej Pillan!

    Jag bor också i Arlöv, kul att träffa på en "granne" här! Hänger här fast jag gifte mig i somras. Jag har lite svårt att slita mig, BT är beroendeframkallande som du kanske kommer att märka

  • Lugnistormen

    Hej! Vet inte vad man ska kalla mig, har inte varit så aktiv här inne o våra bröllopsplaner har inte varit i gång så länge. så lite halv ny e jag väl. Vi gifter oss den 13 augosti 2005.

  • Tissa

    Hallå pillan6!

    Jag bor osså i lilla arlöv. Jag var på Bt-träff i lördags för första gången. Vi tog en fika inne i malmö och snackade om allt möjligt men mest om bröllop då så klart
    välkommen till Bt! Som augustibrud 2004 nämnde så är det verkligen beroende framkallat...hehehe
    Ha det gott kram

  • pinglans

    Hej alla,
    jag är väl den mest hysteriska här eftersom jag inte gifter mig förrän i december. Det är bara så kul att kolla in all tips och erfarenheter som alla andra har från sina bröllop. Började göra inlägg för bara en vecka sedan. Det är roligt att lägga sig i diskussioner och att få ge egna tips och idéer, åtminstone kolla av dem och se om fler tycker att de är bra.

  • betsan

    Hej på er!

    Jag är också ny här, en vecka gammal ungefär. Bor också i Arlöv och gifter mig i mitten av maj. Tycker att denna sidan är jätterolig att vara inne på, man får jättemycket tips och idéer. Hade tänkt att gå på träffen i lördags men jag kunde inte. Men det kanske blir fler tillfällen.
    Ha en bra dag, vi kanske hörs igen!

  • Izunia

    Hej!

    Är oxa relativt ny och undrade lite vad BT-träffar var, och det verkar ju trevligt!!
    Är själv fran Lund.
    Undrar om det blir nagra tillfällen snart där man kan snacka lite med andra bruder?

    Kram

Svar på tråden Ny tjej från Malmö